Fashionabel hemmasittare

Ibland kommer frågor om huruvida jag alltid är uppstylad och läcker eller inte, och vad jag har på mig när jag bara är hemma och, som man säger, eh, chillar.

Svaret lyder enligt följande: jag är självklart alltid mycket läcker och stylad, man vet aldrig när man måste ut på en spännande rendevouz, eller när min syster råkar komma förbi och vill knäppa en "rar och trevlig familjebild".

image973


Idag såg jag exempelvis ut så här.

Insovet smink i kakor, gammal eyeliner som smetat ut sig under ena ögat och lagt sig i en fin rand under nästippen. Gammalt läppstift (som mystiskt nog hållit sig extremt bra, kvalitet!) och rackig håruppsättning som jag hade under peruken kvällen innan. Trasigt nagellack, en avbruten nagel, fashionabel Stålmannen T-shirt från en barnaffär och ett par mycket illasittande gamla byxor. Notera även hur sminket lyckats fästa sig i mustaschen. På den stora versionen av bilden kan man även se att ögonbrynssminket enbart hållit sig kvar på ena ögonbrynet, vilket skapar en ganska läcker look.

Ps. Jag sov med linserna, ögonen var alltså läckert rödsprängda.
 

Kommentarer
Postat av: calle

jag gillar det starkt, väldigt "morgonen efter, ska vi spela tvspel?"

2007-04-22 @ 21:35:11
Postat av: Hanna Fridén

Passande! Det är just den typen av tjej jag är.

2007-04-22 @ 22:41:58
Postat av: evelina å.

du har aldrig varit snyggare!!!

2007-04-22 @ 23:59:52
Postat av: evelina å.

alltså den är assnygg.
haha, inte att du annars är ful
:)

2007-04-23 @ 00:01:16
Postat av: sally

du liknar pernilla august lite. och det ska du ta som en komplimang.

2007-04-23 @ 09:35:57
Postat av: Anonym

oooh va för läppstift använder du?

2007-04-25 @ 15:54:34
Postat av: Matilda

Haha, ungefär lika het som jag är på söndagar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback