Hahaha

Hahahaha.

Max Bergå har lagt upp sig på Snyggast.se
Han går manisk in och kollar sin rank.

Jag förstår ingenting.

http://www.snyggast.se/maxberga

EDIT: Ja, nu har 100 pers kommit från min blogg och röstat negativt på Max. Tänk om jag skulle fått samma engagerade deltagande angående exempelvis Aftonbladets modebloggstävling, då skulle jag garanterat vunnit! Innan folk kom härifrån hade han en riktigt bra score!

Men jag struntar i vad ni tycker, jag gillar Max. Han är en fin kille. Riktigt rar. Riktigt omtänksam.

Kommentarer
Postat av: Nikita

Att ha ett högt självförtroende är en klen tröst om man ser ut som en överkörd grävling...

2007-04-23 @ 14:19:17
Postat av: Megan Lundbäck

:P Hanna jag finns också med på snyggast.se men jag är inte snygg :(

Postat av: Carro

Max är snyggare IRL än vad han är på kort. Jag har ju sagt det till honom kom jag på. Aja, han får en tia av mig på snyggast. Så det så.

2007-04-23 @ 17:59:21
URL: http://caro.bloggagratis.se
Postat av: Elinleticia

Makalöst cool är han. Men självförtroende är bara tändande när man inte uttalar det tydligen?...

2007-04-23 @ 19:58:58
URL: http://elinleticias.blogg.se
Postat av: oddfellow

Bara jag som tycker Max ser ut som en mänsklig version av Sideshow Bob?
http://sixandout.net/wp-content/uploads/2006/05/bob%20sideshow.jpg

2007-04-23 @ 21:01:13
URL: http://oddfellow.blogg.se
Postat av: UmmaGumma

Jag tycker han är riktigt fräsig jag, utifrån det jag sett på bild.

2007-04-23 @ 21:33:03
URL: http://ummagumma.blogg.se
Postat av: Snuttchock

Max är ju lika söt som vanligt, den lilla pluttgurkan! Folk är bara avundsjuka på hans änglalikt krulliga hår i kombination med de manliga musklerna!

2007-04-24 @ 09:42:37
Postat av: Anton

max får bonuspoäng för att han är 10 år äldre än alla andra

2007-04-24 @ 12:14:13
URL: http://technoetc.blogspot.com
Postat av: Nella

men den bilden är inte så supersnygg.... =/ kan bero på det också....

2007-04-24 @ 17:38:29
Postat av: Anonym

Som jag sade. Max är ful. Andra tycker att han är sådär. Tack Max att du lade in dig där så att hanna fick se att hennes åsikt inte var allas åsikt. Du är bara medel.

Tack

2007-04-25 @ 02:55:10
Postat av: Anonym

"EDIT: Ja, nu har 100 pers kommit från min blogg och röstat negativt på Max.
Men jag struntar i vad ni tycker, jag gillar Max. Han är en fin kille. Riktigt rar. Riktigt omtänksam."

Så de flesta som besöker din "blogg" har dålig smak enligt dig. Ett erkännande om att du har rätt dålig smak.

2007-04-25 @ 03:08:09
Postat av: Hanna Fridén

Anonym: Bättre att vara ful än socialt handikappad! Men i alla fall, Max har ett mycket högt snittresultat på snyggast.se, så du brädas igen. Lalala.

Anonym #2: Men herregud människa, gå in och kolla på hans resultat, han har en HÖG poäng, det att hundra gått in och röstat ner honom är på SKOJ. Bläh, vad irriterande jag tycker att det är med idioter som du som ska leka smarta men som är för slappa för att ens klicka på en liten länk, tönt!

2007-04-25 @ 12:02:17
Postat av: Anton

jag brukar lägga upp nakenbilder på mig själv och ge dom tior men dom tas bort så fort :(

2007-04-25 @ 13:15:24
URL: http://technoetc.blogspot.com
Postat av: Pucko Hanna

Men du är ju både socialt handikappad och ful + ett riktigt ärkemiffo! Grattis!. Högt snittresultat, knappast flicka lilla.

Brädas igen? Det brukar vara du som gör bort dig om du inte har fattat det. Men det är väl skönt att inte förstå sitt eget bästa.
Kan önska att man kunde vara så puckad själv ibland.

2007-04-25 @ 18:53:06
Postat av: Anonym

Hej Anton

Heter du Hanna Friden egentligen??

2007-04-25 @ 18:54:05
Postat av: Hanna Fridén

Anton: Buhu, vilka dummingar! :(

Person som vill göra sig lustig och använda mitt namn: Nej, hörru du, det är jag inte. Jag förstår att du vill säga det, när du är av åsikten att du ska få säga vad du vill av folk utan att någon säger åt dig. Men vet du, precis som vi, i det här fria landet, får uttrycka våra åsikter, så får vi även lära oss att ta skiten för det. Du kan inte komma och säga att folk är fula och dumma utan att få höra lite bajs tillbaka. Lär dig det, för christfuckingsakes. Och förövrigt? Om du ska förolämpa mig, försök vara lite kreativ, det där är som att kalla mig för fet, det funkar helt enkelt inte. Men det är fint att du tar för givet att jag ska gråta i misär för att någon kallar mig för ful!

Anonym: Ja, det gör han! Han bytte namn till det idag för att jag är så underbar ^_^ Fina Anton Hanna Fridén!

2007-04-25 @ 19:42:29
Postat av: Agnes

Gah! Max är ju supersöt (fast jag aldrig träffat männskan) Och du Hanna har jag upptäckt är min favoritbloggare. Fortsätt vara bäst!

2007-05-02 @ 23:58:52
Postat av: Chairmanlosangeles

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2008-01-09 @ 21:19:55
URL: http://chairmanlosangeles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback