Ivan Nunez Fridén

image955Ivan Nunez skojar med mig på Stureplan.se!



Han fotade på Neu ikväll och la till en bild på sig själv. Han har döpt sig till Ivan Nunez Fridén.

Förutom detta så har han använt "liquify" i ansiktet, det är ett retuschverktyg i Photoshop som föredras av många.

Det är en fin hint. Kritik på bästa nivå.
Men jag använder ju klonstämpeln, inte liquify!








Just ikväll blir det extra fint, då jag inte orkade plåta mig själv. Det är tur att Ivan sväljer stoltheten och går in i mitt ställe, vi fotografer, vi håller ihop.


Kommentarer
Postat av: Mitra

haha *fint*

Postat av: Jutta

Det är humor och ryggdunkning i en enda salig röra!

2007-04-08 @ 19:33:48
URL: http://jutta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback