Kornél och Sebastian lämnar Teatron

image971

Nu har det här inlägget legat på Fatale i ett dygn, så jag postar det även här.

Fram tills den 28 april kommer Teatron vara strålande, fantastiskt, men sedan avgår Kornél Kovács, Sebastian Suarez-Golborne och förmodligen även jag själv, även om sistnämnda inte är bestämt ännu, jag får se hur jag väljer att göra.

Den 28 april kommer vi att ha en stor avslutningsfest, men vi vill självfallet fira och sörja avslutet varje dag fram tills dess. Vilka förändringar som kommer att ske efter detta har vi ingen aning om, förutom det faktum att Stureplan vill göra Teatron mer kommersiellt, vi vet faktiskt inte ens vilka chefer som kommer att ta över.


Kornél vevar med en näsduk, ett adjö fyllt med både sorg, glädje, hopplöshet och möjligheter.


Jag kommer att sakna Kornél och Sebastian, även om jag självfallet fortfarande kommer att se dem ofta. Hoppas jag. Tror jag. Men fortfarande, en instensiv saknad infinner sig redan.


Kom till Teatron.





Kommentarer
Postat av: Karin H

Nämen, här hittar jag mig och Lisen i din blogg! vilken trevlig överraskning! har du vägarna förbi Malmö så hör av dig för bövelen :)
Kram/ din hängivne läsare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback