Fest nu!

Jävlar vilken dag, alltså. Skickade just iväg mitt sista jobb, PMS från helvetet och en släng av tjocktarmskatarr (åh, har förresten startat den där tarmbloggen nu).

Men nu blir det av. Först Humlan med Devi Brunsson och sedan F12 med Carolina Engman och ja, Devi Brunsson kör ju där ikväll. Så hon. Och annat löst folk. Allt folk. Allt folk.



Ps. Devi brunsson ska vara pointer på min nästa fest, nästa vecka! Jag fick ju klagomål över att min förra hemmafest inte hade någon dresscode, då jag, elitistiska och vidriga jag, i princip är synonym med dresscode. Så den här gången ska vi komplettera med en pointer från Bon Magazine. Låter det bra? Är ni nöjda? Är ni det? VA?
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Hanna! Jag vet inte om du sett den tidigare kommentaren jag skrivit men jag vill förklara mig och be om ursäkt lite mer noggrant. Du får gärna maila mig på [email protected].

Postat av: NiklasB

Jag såg din blogg för första gången för kanske 10 minuter sen, och jag älskar den redan! tack.
/niklas

2007-08-09 @ 00:46:49
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: ida

åh, hanna i love you! jag ska läsa din bajsblogg varje dag. det blir inte svårt att lova. (vad sägs om den otroligt fyndiga underrubriken "alla snackar skit men ingen pratar bajs"? jag vet, jag har filat på den länge.)

2007-08-09 @ 11:51:47
URL: http://www.idaida.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback