Hemma

image1318Ibland får jag frågan om jag inte kan visa hur jag ser ut när jag bara hänger hemma. Och för all del, det kan jag väl, jag fascineras över erat intresse för mina helt ointressanta vardagsbestyr.

Tischa: HM
Haremsbyxa: HM
Strumpor: Åhléns

Jag brukar sitta med utsmetat smink och ruffsigt, oborstat hår på den gemensamma balkongen. Ofta i min pyjamas. Om det är varmt går jag ut och sätter mig i det nattlinne eller långtischa jag sov i. Ibland går jag ner till matbutiken klädd så - för tanken på att träffa någon jag känner eller en bloggläsare i den utstyrseln roar mig.

Mina grannar går alltid förbi. De hälsar.

Jag undrar ibland om de tror att jag knarkar.










Kommentarer
Postat av: Binnie

Du är så sjukt jävla cool. Ville bara säga det!

Postat av: sofia

åh, kan haremsbyxan ´finnas kvar? vilken hm köpte du den på?

2007-08-25 @ 18:26:18
Postat av: mma

Haha.. brukar undra det samma ibland när jag går ut vid tillfällen då jag bara hänger hemma. Fast du ser nog ut som en mer stylish knarkare än mig isåfall

2007-08-28 @ 13:02:39
Postat av: Kissmadrit

Thank you for producing such a down to earth site.

2008-02-11 @ 09:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback