I'm such a fag hag

Okej. Måste medge det.
Jag är litet utav en FAG HAG. Kanske inte lika mycket som exempelvis
Johnny Scharonne, men i alla fall. Så det här är självfallet jätteroligt. Inte för att jag finner varken herr Beckham eller herr Williams särskilt superläckra, de är lite för manliga och håriga för min smak, helt enkelt, men i alla fall.

Hurra, bögpar!

Inte för att jag tittar på Desperate Housewives ändå.
Kollar ju inte på TV.
Kanske nyheter och lite dokumentärer - och tecknat.

Men kan för all del be Betty spela in sekvenserna med bögparet, förutsatt att de hånglar såklart, och visa för mig.
Klippa ihop det lite kanske. Spela lite läcker och sensuell musik. Det kan fungera.

Visst är det roligt att en kille som gillar lesbiska tillsammans är en sexistisk, äcklig skitskalle, men att jag skulle kunna skriva ut de mest detaljerade, äckliga sakerna utan att få någon skit alls för det? Den enda fördel man har som kvinna, det och kläderna.

Kommentarer
Postat av: Johnny Scharonne

Hallå i stugan - jag är inte fag hag i dess rätta bemärkelse. Jag gillar ordet "slasher" mer för det är könsneutralt. Jag gillar homosexualitet - både i mitt eget förhållande och när jag ser två andra heta män tillsammans. Men det brukar inte funka om man känner dem IRL ;)
Jag vill jättegärna se Beckie och Robbie hångla.

Postat av: Joanna

men skillnaden mellan killar som gillar flatsex, och tjejer som gillar bögromanser är att killarna generellt gillar flator pga att dom fantiserar sig själva med lebzen, om killarna inte får vara med blir dom horor typ :(

2007-08-07 @ 00:26:16
Postat av: John

Haha Jag tycker att ni kan få ha den fördelen.

2007-08-12 @ 12:08:01
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback