Nu får jag skämmas

Tur att det finns folk som är mognare än jag!

Från Rar:

"Det verkar rätt omöjligt att hitta din e-mail adress så jag får väl ta det hela via kommentarsfunktionen. Var på en liten fest igår och fick höra från några bekanta att du hade nämnt mig på din blogg, var ju såklart tvungen att kolla. PMS får alla, jag får det själv mest hela tiden men då över saker som hänt ganska nyligen. Jag menar, borde du inte fått pms över denna händelse lite tidigare, då den faktiskt inträffade i februari (har jag för mig). I alla fall, hemskt tråkigt att du såg på den händelsen på det sättet, för det gjorde verkligen inte jag. Skulle självklart tacka dig över att du kan skriva upp oss när vi väl fyllt våra 18 år, men det är ganska svårt att tacka dig när "budet" inte berättade att du sagt detta. Så jag får väl tacka nu då. Tack! Och jag måste väl även få säga att det var "budet" som försökte få in oss utan att vi egentligen sagt att vi kunde följa med (i alla fall inte jag som började skolan tidigt dagen efter). Och Sigrid hade nog minst av alla med detta att göra då hon mest satt och gullade med "budets" kompis och brydde sig inte så mycket om någonting.
Så får man väl hoppas att man slipper bli pms-skjuten flera gånger. Kram / Michaela"


Nu får jag skämmas lite.

Kommentarer
Postat av: m

Tur också att det finns såna som du som ger cred åt folk som skriver mogna svar på omogna påhopp! Det verkar som att alla kommer ur det hela med äran i behåll :)

2007-08-11 @ 23:17:33
Postat av: Michaela

;-)

Postat av: Annika

Äsch! Bloggintriger är så mycket mer spännande innan allt löser sig "till det bästa".

2007-08-12 @ 12:13:32
URL: http://www.fatale.se
Postat av: ToreKullgren

För att börja på samma sätt som Michaela, det verkar omöjligt att hitta din email adress. Men jag har en länk åt dig Hanna.
http://www.ip-adress.com
Kan spåra ipadresser till deras adress med olika noggranhet ;)

2007-08-12 @ 12:24:32
Postat av: Soli

HAnna, när man kommer till botten på din sida finns det ingen länk till tidigare inlägg.... Lite synd tycker jag.. Vill inte behöva sitta och klicka på rubriker utan snabbt komma till tidigare inlägg.

2007-08-12 @ 13:13:22
Postat av: fia

hej hanna, jag är en tjej som håller på att inreda mitt rum, och tycker att dina illustrationer är hur fina som helst och undrar om jag kan få kopiera en och beställa som poster på extrafilm.se? ciao

2007-08-12 @ 14:21:14
Postat av: Jutta

Soli, ett tips: läs månad för månad!

2007-08-12 @ 16:24:09
URL: http://jutta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback