Tack så mycket för den, du!

image1334

Någon dum jävel har slarvat bort min Wacom-penna på kontoret.

Det skulle städas och sorteras och mitt bord plockades bort, med penna såväl som hylstjingamojängen.

Jag slår vad om att den är slängd.
Någon dum jävel har säkert försökt skriva med den på ett papper och bara:

"Öööhuuueee den funkar inte blir inge streck på papper öhue slänga penna trassiiiiii."


Ja. Och de där kostar ju bara typ 1000 kronor styck.
Och jag behöver den i mitt jobb. Konstant.

Tack!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Usch.. dumma tjuv! Får du reda på vem det var, så slå honom/henne hårt från mig och säg fy. Hahaha.

Postat av: arne

1000 spänn? Du som säger att du tjänar så bra, då vore det väl ingen kostnad...?

2007-08-28 @ 20:52:56
Postat av: anna

fy fan, jag hatar folk som ska städa åt en eftersom dom oftast lägger bort saker, mer skada än nytta.
Jag blir gång på gång facinerad över hur som bara kan slänga saker, "vadå? var det där klottret din dotters första teckning, jaha, näää jag slänge den för det var ju bara skit"

2007-08-29 @ 01:55:00
Postat av: Milla

vilken bitterkuk (eller fitta) den där arne verkar vara. Typiskt svenskt..."du som tjänar så bra". Skaffa jobb du med arne så kanske du också kan tjäna nåt. Eller heter du Carro och är 14 år, kanske...

2007-08-29 @ 12:47:37
Postat av: Hanna Fridén

Patricia: Det ska jag! Jag skriver en lapp på en gång. "Patricia hälsar". Den ska jag lägga på deras fallna kropp.
arne: Men det låter ju hemskt onödigt att lägga en tusenlapp på något sådant när man exempelvis kan lägga den på, säg, välgörenhet?
anna: Jag håller absolut med dig, det går alltid åt helvete! Det märks tydligt att man värderar olika ting i dessa lägen.
Milla: Hahahaha. right on, Milla!

2007-08-29 @ 13:01:36
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Caroline

kunnde inte annat än notera att mitt vackra namn användes i ett fult sammanhang i "millas" kommentar. Usch!

2007-08-29 @ 17:41:35
URL: http://bishopscrotch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback