Vår-sommar 2008

image1316


http://www.stureplan.se/frame.php?main=/articles/5608/

Ni kan se en sammanfattning av vår och sommarmodet för 2008 i min artikel på Stureplan. Den är egeninitierad. Jag vill få in mer mode överhuvudtaget på siten. Mindre mingel och namdropping, mer mode - och andra roliga ting. Jag blir glad när jag ser att den är dagens mest lästa artikel på siten.

Men ni kan hjälpa till, ni kan gå in och klicka än mer. Ni kan sedan, om ni vill hjälpa till extra, länka till guiden från era bloggar och dra citat om ni vill. Om ni finner den bra, såklart. För det vore kul att kunna göra mer sånt, så att säga, och mindre...

blä... mindre namedrop.

Kommentarer
Postat av: Rana

pvc.. what's that?

Postat av: N.C.

Köper man bara kvalitet med starka sömmar och hållbara textilier håller plaggen halva livet, och man slipper bekymra sig om säsongvisa variationer i vad som anses modernt. Den som är otrygg i sig själv och räds andras spe på grund av daterade mönster och snitt kan antingen hålla sig till tidlösa plagg eller, genom att kultivera sig (skönlitteratur, konstmusik etc), utveckla en självkänsla som tränger undan den osäkerhet varpå såväl modekonfektionsindustrin som nämnda Stureplansanknutna företag, entreprenörer i osäkerhet som de är, kapitaliserar. Du bör mot bakgrund av detta snarare verka för att få in mindre mode på webbsidan i fråga, till förmån för information om viktigare saker. Förslag: situationen i Darfur, Dramatens höstrepertoar, eller Magnus Hedlunds nyöversättning av Samuel Becketts "Happy Days".

2007-08-22 @ 22:36:45
Postat av: Annika

Jag gillade din artikel som tusan, Hanna.
Jag ska nog minsann länka till den från min blogg också (som dock ingen läser längre).
Dock - jag kan ju inte gå in och ändra på Stureplan som jag kan på Fatale, så bara så att du vet: konjunktur stavas konjunktur, inte konjuktur. Ett extra n alltså så blir allt rätt och bra!

2007-08-22 @ 23:30:56
URL: http://www.fatale.se
Postat av: Padawan

Jävlar! N.C. verkar vara den tråkigaste människa jag någonsin stött på i hela mitt liv..

2007-08-23 @ 19:33:19
URL: http://padawan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback