Vem har läckrast stjärt?

Facebook va. På Facebook finns det en massa add ons. En massa extra. En massa "applications". Man lägger till det för att göra sin vistelse på Facebook mer intressant helt enkelt.

Nåja. Några kompisar gjorde en grej, och skickade vidare till mig. "Compare people" heter den. Det går ut på att man får upp två bilder av kompisar och så kommer exempelvis alternativet "Vem skulle du helst bo med" upp. Så klickar du i ena namnet, och när en stor kompisskara gjort det så byggs statistisk upp. Typ den och den är snällast, den har den snyggaste profilbilden, den är mer känd, den har bättre hygien och så vidare. Enbart snälla saker, tack och lov.

Det står dock att detta ska vara helt anonymt.
Det är det inte.

Viktor-Barth Kron utbrast just "Hanna think's you have the better laugh". Och det är ju inte pinsamt, och väldigt sant. Viktor har ett ärligt och hjärtligt skratt, och han är inte snål med det heller. All around good liksom.

Men jag tänker, jag tänker, tänk om alternativet: "VEM HAR LÄCKRAST STJÄRT?" kom upp, och typ Viktor fick det? Det skulle ju vara jävligt pinsamt. Han skulle mobba mig föralltid, och jag skulle skämmas, och han skulle tro att jag gick runt och glodde på hans stjärt. Skulle bli en något dålig stämning på kontoret, om man ska säga så.

Har faktiskt inte spanat in Viktors stjärt.

Men ska ta och åtgärda det så snart som möjligt. Skriver och fotar i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Macke

Hummm det där Facebook verkar vara riktigt poppis. har dock inte fatta poängen med det. kanske skulle skaffa det.

Postat av: Alissa

det är hur kul som helst. men det tar ett tag att komma in, try!

2007-08-02 @ 15:06:04
URL: http://alisssa.blogg.se
Postat av: Alexandra Malmqvist-Olsson

Jag förstår ingenting av Facebook och de där grejerna man kan lägga till och blahiblaha. Ännu mindre när det stod att du hade compare mig med någon typ ivan.

2007-08-02 @ 15:55:20
URL: http://trynottolooksopretty.blogspot.com
Postat av: Niki

Jag tycker om dig.

2007-08-02 @ 17:25:19
Postat av: Michaela

Jag är en bättre lyssnare än någon på din kompislista, men jag listade inte ut vem. Snällt iaf! :D

2007-08-02 @ 19:33:22
URL: http://www.pickamela.deviantart.com
Postat av: ida

vill du inte att personen ska få veta att den "vunit" så kan du klicka ur den lilla boxen som är längst ner på sidan. står "ok to notify winner"
eller?

2007-08-03 @ 00:42:09
Postat av: Pierre Björk

Hanna, jag tycker du är bäst, Ville bara säga det. //Pierre

2007-08-03 @ 12:30:54
URL: http://www.pierrebjork.com/blog
Postat av: Jessica

tack för en bra blogg!
Kollar din blogg ganska ofta.. brukar alltid få sköna tips av dig så nu tänkte jag ge dig ett.. Richbitch.se har just nu rea/50% på höskollektionernas (07)'s provkollektioner från See by Chloé och McQ Alexander McQueen. Shoppade skit snygga T-shirts där igår.. kika in! Kram!

2007-08-03 @ 14:27:43
Postat av: Bimbo Boy

Orka bry sig om folks rumpor liksom. :D Insidan som räknas. ^^

2007-08-03 @ 17:12:56
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Anna

Hanna, du är helt klart bäst. Fan va du är rolig- härlig personlighet

2007-08-03 @ 21:32:29
URL: http://annaskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback