Carla Johanna Crafoord?

Det här är Carl Johan Crafoord. I fredags dj:ade han på ett ställe som heter Lunacy, som är inriktat på J-rock ocj J-pop (rock och pop från Japan). På Lunacy finns det en massa folk som klär upp sig på alla möjliga vis. Gothic Lolita, Visual Kei osv. Carl Johan klär dock inte upp sig, så vi bestämde oss för att åtgärda detta. Göra något spännande. Testa nya marker.

image1813


image1814


Här har vi mig också. Vi spexar i två av mina nya venetiska masker. Dn jag bär gav jag dock bort som tidigt julklapp till Lady Oscar samma kväll på Spyan, då han gillade den och jag tyckte att den passade honom otroligt väl.

image1815




Här är också en fin, romantisk version av en bild som Carl Johan kan skicka till sin flickvän i USA! Jag tänkte att han kunde inkludera någon liten fjollig dikt också. Eller sälja som julkort? Sätta ditt äpplen istället? Addera ett litet skägg? Möjligheterna är oändliga.

Carl Johan är dessutom så smal så att han kunde låna alla mina kläder utan problem. Han är väldigt, väldigt lång men mina shorts i fejkskinn i storlek 36 (som visserligen är lite påsiga på mig, men ändock) satt överhuvudtaget inte uppe förens vi adderade ett skärp som smet åt dem ordentligt! Smalis!
 

Kommentarer
Postat av: Carl Johan

Det ser ut som att du har använt photoshop? :D

2007-12-03 @ 14:47:03
Postat av: Evis

Åh. vad fin han är. Han påminner om som ett av mina stora dräggelobjekt i tonåren: Michael Monroe, sångare i Hanoi Rocks. Och jag hade såna där rosa tights.

Jag satt lustigt nog och ggolade bilder på honom igår, eftersom jag tänkte skriva ett inlägg om vad jag tyckte var snyggast då, och hur det kom sig att jag istället skaffade mig en skäggig man i t-shirt med fotbollstryck.

Postat av: Alice

Schyssta tubsockar! Kan det vara Marc Jacobs? Jag bara måste ha ett par!

;-)

2007-12-03 @ 16:03:54
URL: http://spegellandet.blogg.se/
Postat av: Tanja/Phonephucker

Calle har blivit en fälla.

2007-12-04 @ 08:50:59
URL: http://ablativ.blogspot.com
Postat av: Meidi

Åh Calle! Bästa trappan i väääääärlden!

2007-12-04 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback