Den perfekta ryggen

image1816
Foto: Frederick M. Brown/
gettyimages.com


   
image1748 image1749
Ah. Bara ryggar är väldigt fint, men jag ska medge att jag är lite för feg för det hela. Jag har några klänningar med djup ringning i ryggen, men de får mig att känna mig så fruktansvärt naken. Sedan såg jag Paz Vegas version av den bara ryggen från "Movies Rock" och blev genast förtjust. Smycken! Kedjor! Utsmyckning! Ryggen syns genast, men blir lite klädsamt dold på samma vis som när man är urringad men kombinerar med ett präckigt halsband. Kärlek vid första ögonkastet, helt klart.  I love a deep plunge in the back, but I'm a bit too much of a coward to actually wear it.

However, Paz Vega's version of the look at "Movies Rock" in hollywood is wonderful. The chains covering her back works the same was as a big necklace does when you're sporting a deep cleavage.

Sexy, but not bare! I love it.




.

Kommentarer
Postat av: Rockdoll

Det är ju faktiskt, ett helt perfekt sätt.

Postat av: Jutta

Fytusan vad coolt!

2007-12-03 @ 23:28:57
URL: http://jutta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback