Elin Sigvardsson - Antidote


Nu ska jag strax iväg för att styla en plåtning, och när vi ändå talar om det, jag har helt missat att visa upp musikvideon jag stylade åt Elin Sigvardsson! Här har ni hennes video, Antidote.

Det var intressant att styla en artist, vi lånade mestadels kläder från Wardrobe Stockholm (de är bäst!) och sedan gick vi igenom Elins peronsliga garderob. Det var viktigt att det var hennes personliga stil, så jag och Elin fick jobba tillsammans på ett sätt som man inte gör vid vanliga plåtningar. Det var kul!

Kommentarer
Postat av: Greta

Möh. Videon vill inte visa mer än 25 sekunder. Är det min dator det är fel på?

2007-12-17 @ 08:35:51
Postat av: Ida

Ser inte så bra vad hon har på sig men det ser fint ut ;) Bra gjort!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback