Jag hatar 3!

Okej. Snart kommer jag inte ha 3 längre. Men jag tänker passa på att spy galla över dem först.


För det första verkar nästan inga samtal komma fram till mig. Den ligger tyst, tyst och sedan får jag SMS-terror med "Blahblah ringde till dig tjohej" senare på kvällen. Tack, liksom.

För det andra verkar inte SMS fungera något vidare bra heller. I onsdags frågade exempelvis
Sofia Dahlén om jag fått hennes SMS där hon skrev att jag vunnit en mobil. Det hade jag inte fått. Men det kom faktiskt fram. SMSet hon skickade på onsdagkvällen kom fram på lördagkvällen. Så har det i övrigt sett ut med de flesta andra SMS också. Men ja, vaddå? Tre dygns färdtid på ett SMS? Det är ju helt normalt? Hur lång tid tar det för MINA SMS att komma fram, kan man fråga sig då? Jag har undrat varför jag inte fått några svar på mina SMS de senaste dagarna, och där har vi ju en väldigt god anledning.

Det här är ett återkommande problem hos 3. Det har blivit så här hur många gånger som helst i alla år jag haft dem. I början när jag hade 3 var det i princip så hela tiden. Nu måste jag säga att det fungerar bättre överlag, men det fungerar fortfarande inte bra.

Nej, fyfan för 3!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Usch och blä. Tur att du har en blogg så du kan påverka andra till att tycka att de är dålgia :P

Postat av: Elin

Nej, 3 är ju nästan lika illa som Hotmail :S

2007-12-03 @ 15:09:35
Postat av: marre

3 är verkligen det sämsta som finns. usch

2007-12-12 @ 12:01:18
URL: http://marrree.blogg.se
Postat av: Izabelle

Du är defentivt inte ensam med samtal som inte kommer fram.

3 suger.

2007-12-12 @ 13:54:28
URL: http://izaaaaa.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så rätt fyfan för 3 har 2 svårt sjuka föräldrar och min jävla 3 mobil har knappt vart användbar den senaste 1,5 månader ska säga upp skiten så fort den går att ringa ifrån

2008-01-24 @ 15:11:45
Postat av: Anna E

Så ni bara vet: 3 äger. Varför ringer ni inte bara deras underbara kundservice och får hjälp m era problem?!? Hur fan ska de annars få reda på att era mobiler inte funkar??
Jag har själv 3 och när jag haft nåt som krånglat har jag alltid fått grym service och hjälp direkt. 3 ÄGER!!!

2008-03-07 @ 12:48:49
Postat av: Elin

Mitt 3 funkar fint! jobbigt bara med en knapp på mobilen som går direkt till internet och ökar telefonräkningen... :(

2008-03-14 @ 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback