Mensdagbok

Eh... ja, nu har något konstigt hänt. Idag, den 8:e december, borde det vanligtvis bara finnas en risk för PMS, med tanke på datumet. Den här tiden på månaden ska jag egentligen hålla uppkik efter humörsvängningar. Den här tiden på månaden ska jag ta det lugnt med alkohol och jag ska tänka mycket noga innan all form av aktion baserat på känsloinfall.

Men eh, nä. För jag fick min mens idag istället. Så, då fortsätter vi väl schemat.


Schema:



8 dec 07: mens - En vecka för tidigt, fattar inget.


13 nov 07: mens - Inte just någon PMS och noll mensvärk


11 okt 07: mens - Kaotisk ångest-PMS och extrem mensvärk.


13 sep 07: mens - Ingen PMS (HURRA!)



13 aug 07: mens - PPMD-klassad PMS i en och en halv vecka innan mensen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback