Min jävla mask



image1814

Okej, jag köpte ju tre stycken masker i fredags. En av dem täckte hela ansiktet och var silvrig med svart på. Se på muppig bild.


image1819


Senare sprang jag på Lady Oscar på Spy Bar. Och han tyckte att den var jättefin. Och jag tänkte att den skulle passa honom. Så, alltså gav jag bort den som en julklapp till honom! För Oscar är så fin och har alltid roliga saker, så jag tyckte att han kunde få en till.

image1820


Men senare, idag, när jag kollade in Svepet
Stureplan.se så blev jag lite förvirrad. Min mask sitter uppenbarligen på en tjej som ligger halvdäckad, aspackad och dreglandes över Victor Flumé!

Buhuhu. Jag vet inte varför. Men jag känner mig skändad. Besudlad. Jag vill inte att min mask ska ta del av syndiga ritualer på fullkomliga främlingar. Jag liksom ser hur masken skriker ut. Hur den lider. Hur ensam och uttnytjad den känner sig.

"Maaammma! Maaaaamma! Maaaammma var är du? Vart gick du? Vilka är de här? Vad gör de med mig? Maaaamma! Maaaammaaa var äääär du?!? Du lämnade miiiiig! Jag dööör! Maaamma! Var är din kärlek?"

Usch.
Hela historien när jag gav en tjejkompis en klänning som hon sa att hon gillade ur min garderob och det slutade med att hon sålde den på Tradera spelas upp inför mina ögon (FYFAN VAD ARG JAG BLEV! Då kunde ju någon annan fått den! GRATIS, jävla profitör!). Om någon inte vill ha något, kan de inte säga det då? Jag gav bort en mask som jag tyckte var fin till en person jag anser vara fin som jag trodde gillade masken, jag gav inte bort den för att... färdas mellan främlingar. Blä. Ledsen.

Gillar inte sånt.

Kommentarer
Postat av: Nina

vilka vackra masker! var har du köpt de?

2007-12-03 @ 21:56:00
Postat av: S

Jag vill också veta var. Intressant!

Postat av: Lo

klart det är irriterande men det kan ju vara ett misstag. nån kanske tog den från honom eller så. fast jag förstår ju din frustration. hu...

Postat av: Ulrika

Den där tjejkompisen... alltså, man gör bara inte så. (Ursäkta om jag råkade kommentera två gånger. Morgnar gör mig förvirrad.)

2007-12-04 @ 07:32:06
URL: http://nettelblad.blogg.se
Postat av: Lithia

Fy, vad trist...
Jag hade vaktat den där masken med mitt liv om jag fått den, den var ursnygg ju...
Stämmer in kören som undrar var den kommer från..vill idka "inspirations besök" gör egna masker när andan faller på :P

2007-12-04 @ 11:39:35
Postat av: gisela

beigt att sälja klänningen på tradera men samtidigt, ger man bort något så ger man väl bort det? om man har villkorade gåvor borde man kanske klargöra det vid ge bort-tillfället.

2007-12-04 @ 15:08:22
Postat av: Juviann

Vart har mistern fått tag i sina fin, fina öron?

2007-12-17 @ 18:20:25
URL: http://jisforjovialist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback