Mord vs Mens

Ps.

När jag försöker hitta bilder på mensfläckar på kläder på Google så hittar jag en massa reklam för tvättmedel och typ Vanish och sånt som ska ta bort blodfläckar.

Men på alla exempelbilder så är det blodfläckar på skjortor. Vid knappslån ungefär. Skjortor.

Det får mig att tänka på MORD. Hur man tvättar bort blod från MORD. Och det har de på sina reklambilder minsan, när det handlar om grejer som är grymt för att få bort blodfläckar, som då alltså borde vara en produkt som främst riktas till kvinnor i fertil ålder.



Men nej, det är ju mycket mysigare med MORD än mens. Det förstår jag väl. Mensfläck vore ju sjukt äckligt. Buuueeeh hallåå meeens äääääckligt ysch ysch!

Ge mig förfan en bindreklam med blodfläckar i stjärten nu, annars sprängs jag.
 

Kommentarer
Postat av: R. Mutt

Näsblod. Inte mord, näsblod. Alla har det och kan relatera till det, både män och kvinnor.

2007-12-18 @ 01:54:20
Postat av: Pokie

Hej Hanna. Det här har egentligen inte något med ditt inlägg att göra men jag tycker att eftersom du når ut till många människor och är en "redig tjej med vett i skallen" (^^) Så skulle jag önska att du tog upp något sånt här i din blogg;

http://pokie.tjejsajten.se/blogs/118186/vaarda-ditt-bloggspraak-.htm

Kjam //Pokie

Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Det är faktiskt inte blod som kommer ur våra kön, det är babyblå vätska. Det vet jag, för det har jag sett på TV.

2007-12-18 @ 08:39:18
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Bella

Här har du bra mensbilder ;)
http://skinheadxbarbiedoll.blogg.se/1197736372_.html#comment

2007-12-18 @ 08:45:04
URL: http://allkindsoftime.blogg.se
Postat av: haha

ja fan! precis det har jag också tänkt!! lol! bra att du säger det! mejla t libresse o föreslå en riktig mensreklam? du kan spela in en demoversion? smakfull såklart, men ändå verklighetstrogen.
ha en fin dag. krams

2007-12-18 @ 10:19:04
Postat av: Tova

wtf Hanna? På Facebook får jag friend request ifrån Eva Karlsson Strid som har din profilbild? Är det du som skapat ett till alterego, eller är det en copycat??

2007-12-18 @ 11:23:13
Postat av: sofie

jag kommer ihåg hur pappa reklamregissören blev utslängd från ett möte med en bindtillverkare någongång under 90-talet. han förslog att man i deras nästa reklam skulle använda röd vätska istället för blå.. "där är dörren" blev svaret. aj. vilket värld.

2007-12-18 @ 11:29:31
Postat av: madde

mord är väl såklart tuffare än mens

2007-12-18 @ 16:35:03
URL: http://maddeblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback