NaN Poäng?

image1974


Åh, men nu blir jag ledsen! Jag är som sagt dålig på det här med Alfapet, och det här är min bästa runda någonsin, helt ärligt. Jag vet inte om den är bra eller dålig förhållandevis, men jag har inte fått över 500 poäng totalt förut (och det har jag inte ens fått många gånger!) vilket innebär att i alla fall jag är skitstolt. Så, jag går ut med den sista bokstaven P, efter att ha testat runt febrilt med låtsasord och blir skitglad när jag hittar PLAST.

image1975


Men jag får ingen poängräkning eftersom att inga bokstäver var kvar och jag spelade själv! Den säger bara NaN! Jag vet att jag hade 1003 poäng senast jag kollade på poängställningen och kan väl tänka mig att slutresultatet blev någonstans kring 1020-1050 poäng. Men jag vill ju ha beeeevis. Jag är så stoooolt. Jag vill spara den och hänga upp den på väggen och bara säga: "TITTA VAD DUKTIG JAG VAR!" till alla som kommer hem till mig och känna mig stolt över att jag blir bättre och bättre.

MEN NÄ. BLIR DET INGA POÄNGAVDRAG PÅ GRUND AV KVARLIGGANDE BOKSTÄVER ELLER OM MAN SPELAR SJÄLV SÅ FÅR MAN INTE SE VAD MAN GICK UT PÅ! Jävla stjärtanus. Bläbläblä!

Kommentarer
Postat av: Milla

kan du länka till den sidan?

2007-12-30 @ 18:51:15
Postat av: Hanna Fridén

Milla: www.betapet.se eller www.betapet.com för engelsk version!

2007-12-30 @ 19:01:41
Postat av: tova

HANNA! ÄR DU PÅ EN RUNDA BETAPET? ;D

2007-12-30 @ 19:21:03
Postat av: Ola Bini

HAHA VAD PINSAMT. Det där är en bug i deras system. NaN är resultatet man får om man dividerar 0.0 med 0.0. Uppenbarligen har programmerarna klantat sig.

Postat av: EL

Betapet ÄR beroendeframkallande!!

2007-12-30 @ 20:38:31
Postat av: tova

DU VANN! GRATTIS!

2007-12-31 @ 02:21:58
Postat av: Valentina

betapet är ju hur kul som helst och totalt beroendeframkallande. Jag var körd efter 2 påtvingade spel.

2008-01-01 @ 15:56:17
URL: http://muslimah.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback