Pussel

Äntligen kommer jag in på bloggen igen! Jag har inte kunnat logga in på hela dagen. Istället har jag roat mig med saker som Betapet och att skicka kluriga IQ-pussel till mitt ex Ola Bini, le superprogrammer yes. Samt skriva politisk text. Det måste jag visserligen fortsätta med, men en snabb paus för att uttrycka ett litet missnöje.


image1973


Jag la Zenit. Alltså, jag suger på Betapet. Jag är bra på alla andra former av pussel, men korsord och Alfapet har aldrig varit min starka sida. Därför försöker jag öva upp den. Och jag blev så stolt här, för jag la xenit på bra brickor och det gav 504 poäng (!!!) vilket jag blev sjukt stolt över, värdelös på Alfapet som jag är.

Men jag spelade själv.

Någon gång måste jag få vinna. Någon gång! Hitills har jag förlorat varje match jag någonsin spelat, och här fanns guldchansen. Men jag spelade själv. Röven.
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Det är jätterolig spel!!

Postat av: Sara Norman Heckscher

Vi borde ha Alfapetkväll ju!

2008-01-02 @ 00:27:03
URL: http://loppzy.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback