Så fina

image1932


Så här glada är jag och Katta när vi går ut och shoppar tillsammans! Livet är alltid en fest med oss.

Vi går runt, köper för stora underkläder och stor och vrålar om hur läckert det är med mammatrosor (både jag och Katta hatar tajta underkläder, och jag föredrar dessutom mina mycket högt skurna, buppa!) och hur vi måste ha något att växa i efter julmaten. Vi inspekterar våra porer i speglarna, dissar saker högljutt och tar upp allt utrymme runt om oss. Vi sjunger också. Pratar politik. Vi är allmänt vedervärdiga. Folk backar. Jag älskar det.

Vi talar om våra tarmar. Vi är tarmdrottningarna.

Vi skulle köpa underkläder. Det gjorde Katta. Jag köpte underkläder, kofta, halsband, shorts och två toppar. Jag hatar mig själv.

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej cool blogg du har MEN KOLLA IN MISS SWEDENS BLOGG en riktigt skön tjej allt om hennes liv och modelljobb kolla på http://ceciliakristensen.blogg.se

/Erik

Postat av: Anonym

hurra!!!! ni borde va på vår efterfest nu. arvid sjunger en låt om sitt bajshål i detta nu å ja stämmer in. vi har båda fil kand i genusvet så vi nördar gärna loss å¨feministsnack. hurra. HURRA FÖR BAJS Å FEMINISM i kombo!

2007-12-20 @ 01:34:01
Postat av: Ella

Aaaww, ni håller på precis som jag och min bästa vän brukade göra, men hon flyttade till NY för ngr år sen... :/

2007-12-20 @ 09:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback