Stress!

Uff! Stressig dag. Först försov jag mig hemma hos brunckillen och vaknade inte förens klockan 14:00 eller så, sedan har det varit full rulle med jobb hela dagen. Deadlines, deadlines, deadlines. Nu ska jag försöka göra klart Fashion Paparazzi tills imorn, men Stureplans jävla bildarkiv funkar inte på min stenåldersuppkoppling! ARGH! Reklamannonserna de har på sidan låser hela webbläsaren, så det går i snigelfart och hänger sig kontinuerligt.

SÅ, ursäkta brist på uppdateringar idag. Har varit stressigt, som sagt.

Men vi har fina saker imorn, tror jag.


Kommentarer
Postat av: Rabbi von Sydow

Man ska ALLTID ha reklam och flash-blockerare till sin webläsare - antingen det är Firefox på PC, eller Firefox eller Safari till Mac.

Jag kör med Safari på Mac och har bara ett tillägg till webläsaren, nämligen SafariPlus. Den gör så att INGA blinkande flash-annonser ens syns eller laddas in, även blinkade gif-annonser blir osynliga. På så sätt går det mycket snabbare, och en massa minne äts inte upp.

Tom cache-minnet då och då i webläsaren också - men ja, stureplans site är tyvärr väldigt buggig. Speciellt på Mac.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback