Studion!

Okej. Idag har vi inspelningen av programmet.

Det enda som besvärar mig är att det är 6 minuter långt. Eller, 6 minuter KORT, ska man väl säga. På den här tiden trycker jag in lite hedniskt snack om Lucia, trashtalkar en Tv-serie, ger lite trendtips, har två intervjuver (varav en av gästerna jag totalmobbar för att jag tycker att hans sysselsättning är så förjävla töntig) och sedan elschockar jag en av gästerna, typ.

Och det går ju bra, förutsatt att det bara är jag som pratar och att mina gäster håller käften. Men.... ja, så ska det väl inte vara i intervjuver. Satan. Why can't I be the star, all the time? De skulle passa så bra som rekvisita!

Jag är ju mycket mer intressant än båda två!
Hoppas ingen blir sur.


Nu ska jag öva mig med den här grejen som ger elstötar, den är lite knepig och läskig. Men fin.
 

Kommentarer
Postat av: Jojo

när var hur sänds det då?

2007-12-11 @ 13:55:12
Postat av: Jenny W

Hmm... vilket dilemma. Vara extra duktig på miljötänk annars för att kompensera? Håller med om att långa naglar är sjukt äckligt! /Jenny W


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback