Tävling! Vinn gästlista till THE BASH den 26:e Dec på ESQUE och WHITE ROOM

image1948



Efter att allt julstök är över så vill vi självfallet slappna av från julstressen med fantastiskt fest! Det kommer lite olika tillfällen till det här, men nu ska vi tala om den alldeles extraordinära indiefesten som kommer att hållas i Esques och White Rooms lokaler den 26:e! De två lokalerna slås ihop och det kommer finnas plats för mer än 1000 pers. Det är fullsmockat med dj:s hela kvällen och festen håller på mellan 22-04!

Vad jag är mest fascinerad över är det faktum att man tar bratsens signumlokal och gör om det till en stor, galen indiefest. Tänk er Stellan med sin hatt och långa skägg stå och dj:a mitt inne i White Rooms lokaler som vanligen fylls upp av blondiner, champagne och män med tjocka plånkor - som för kvällen istället kommer att fyllas med hipsters, fashionfreaks och klubbkids! Galen fest, galen dans. Galen mix.

Något som garanterat inte får missas.


Nu, intresset för festen har varit stort och trycket i dörren kommer att vara ett faktum. Jag rekommenderar er att gå dit tidigt, eller att delta i den här tävlingen!



TÄVLINGEN!

image1949


Jag har fem stycken gästlisteplatser att ge ut, alla med en plus en. Ni måste vara 20 år eller äldre för att delta.


Vad jag vill se är att ni skickar in EN av ERA favoritoutfits från året som gått! Alla som skickar in till tävlingen blir sedan upplagda här i bloggen. Ni kan skicka in tills 12:00 den 25:e (TISDAG). Röstningen pågår sedan fram tills 12:00 på dagen den 26:e (ONSDAG).

Så, skicka in ER absoluta favoritoutfit från året som gått. När ni skickar in vill jag även att ni inkluderar erat personnummer och fullständiga namn. Skicka era bidrag till:
[email protected] med "THE BASH" i ämnesraden!



Jag kommer inte att skriva ut erat fullständiga namn i bloggen (Om ni inte säger att ni vill, förstås!), och inkludera gärna er bloggadress om ni har en sådan!


LYCKA TILL ALLIHOP!
 

Kommentarer
Postat av: Anna W

Åh, grymt ju!

2007-12-23 @ 18:11:24
Postat av: tova

meh. här blev man jätteengagerad och tänkte fotografera en jättesnygg outfit...
tills jag såg 20-årsgränsen. bajs.

2007-12-23 @ 19:33:03
Postat av: Kajsa

MEEEEEN! Jag är ju 19 år och.. 7 månaaaaaader!!! Yl och knorr. Diskriminering på mig!!

Postat av: Ulrika Nettelblad

JAG HATAR ATT VARA UNG, det suger allt. Men klockren tävling i alla fall, kom tillbaka med den om fem år :P

2007-12-23 @ 20:40:29
URL: http://nettelblad.blogg.se
Postat av: sofia dahlén

såklart jag ska tävla!! Måste det vara en outfit som man använt eller får man komponera en ny?

2007-12-24 @ 00:13:57
URL: http://www.conspicere.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback