26 december 06 (eller 27?)

26dec06Meh, fy satan vad tiden rinner iväg när man har kul, då. Klockan är snart två och jag har suttit med småpill på jobb och glömt bort mig, typiskt mig.

Nu får jag gå hem genom nazistparken på natten, det är mindre kul, på vägen till atlején var det tre nazister som skrek åt mig. Jag blev förvånad, det brukar inte hända mig, bara mina andra familjemedlemmar (trots att jag, utan tvivel, är den som ser mest utländsk ut)

Förövrigt så är bilderna från Teatron äckligt fina.

Jag behöver klippa mig.
Igen.
Jag klippte mig för tre veckor sedan.
Skithår.


Dagens outfit

Senapsgul kofta: Carin Wester.
Osynlig top under som är svart: Åhléns.
Midjehög kjol: Second hand, Yayitza (?)


Kommentarer
Postat av: Lina

Skitsnygg kofta..!!!

Postat av: morry

vilken park är nazistparken?

2006-12-27 @ 07:31:06
Postat av: Sandra

Men vad obehaglig att bli skriken på av nazister!! Snygg kofta på bilden!

2006-12-27 @ 12:40:07
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Ljuvligt hemma

Vilken underbar kofta! Skulle inte sitta fel att ha den i garderoben :)

2006-12-27 @ 15:36:31
URL: http://ljuvligthemma.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Hej! Jag bara undrar efter att ha läst bloggen, och de tidigare med släkt i Frankrike och lite pga min nyfikenhet, men har du urpsung från Frankrike?! För du ser onekligen lite fransk ut:) kram, Isabelle

2006-12-27 @ 15:49:59
Postat av: Hanna Fridén

Lina: Tack, det är min absoluta favorit! Har den i princip dagligen egentligen.

morry: Skånegläntan, även kallad Rosenlundsparken. Jag bodde i en lägenhet vid Ringvägen ett tag och när man skulle åt Söder i medishållet gick man igenom parken, t.ex. och under inte mindre än ett halvårs tid blev jag och min dåvarande pojkvän påhoppade (han fick flaskor slängda i huvudet, jag lyckades som tur är medla fred) min killkompis Simon fick en flaska sönderslagen i bakhuvudet och en killkompis till mig fick ett hugg i benet, läskigt :(

Sandra: Ja, det är obehagligt, resten av min familj har fått en massa skit genom åren :/

Ljuvligt hemma: Tack! Jag älskar den, den är stor men har ändå en snygg passform, skön och härlig :)

Isabelle: Släktingarna i Frankrike är ingifta, precis som de colombianska släktingarna, resten av min släkt har så vitt vi vet bott i Sverige så långt bak man kan räkna, men av någon anledning har vi börjat se mer och mer "exotiska" ut efter varje generation!

2006-12-27 @ 16:15:13
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: camille

snygg koft!vart kommer du i från?

2006-12-27 @ 16:15:52
URL: http://camillefranksblogg.blogg.se
Postat av: morry

tack för park-infon hanna. Jag brukar jobba där i krokarna (rosenlunds sjukhus) men är aldrig där på nätterna. Är 98% säker på att jag vet vilken park det är du menar. Ska komma ihåg det om jag är där när det är mörkt.

2006-12-27 @ 17:55:26
Postat av: Josefine

vilken supersöt kofta!

2006-12-27 @ 22:30:10
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: Judas

DEN koftan!!

2006-12-28 @ 11:19:50
URL: http://motherfuckas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback