Cocktail klubb - fem år!

Mia (Monokel) undrade vad jag menade med Coktails 5-årsfest, jag tänkte att jag kunde passa på och informera er alla om det. Det handlar alltså om klubb Cocktail, på Grodan på Grev Turegatan 16, Östermalm i Stockholm.

Festen pågår idag och imorn, dvs. 4:e och 5:e januari. Det firas med halva priset på utvalda cocktails och en mängd fina DJs och liveakter, som: Zombie Nation, Ralph Lawson, Dana Bergquist, Neat Tagteam, Dandy Digital, Alvaro Villalobos, Andreas Höistad och Ben Jr. 

Det ska bli fint.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ahaaa...hehe..tack för infon:-) Ha det så superkul ikväll, sötnosen!

Postat av: Emmi

Jag känner att jag vill ge dig cred för tidigare inlägg ang. droger.

2007-01-06 @ 00:01:39
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Åh, vad trevligt det låter - synd att jag missade det. PUSS.

2007-01-07 @ 00:22:02
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Hanna Fridén

MEN DET ÄR JU IKVÄLL OCKSÅ LALALALAL? NU SKA VI DIT, PUSS.

2007-01-07 @ 00:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback