Do the Misshapes

Idag skulle jag egentligen iväg till min gamla bästis Davids födelsedagskalas. Jag hade helt glömt bort det dock, och har varit seg under dagen på grund av det faktum att jag mått riktigt avgrundsdåligt. Men snart ska jag iväg och jobba, och då blir jag alltid glad! Alla underbara, underbara människor på Teatron.

Och ikväll kommer fantastiskt vackra
Sicilia dit! Hon blev sporrad av inlägget om snygga killar, haha. Jag hoppas hon blir nöjd. Jag ska plåta henne mycket.

Sedan började jag fundera lite, jag skulle vilja göra lite som Misshapes. Sätta upp en jävligt snygg vägg någonstans på Teatron, med lite belysning, och plåta på och få riktigt fashionabla och snygga bilder. Vårt folk är bättre än deras, even. Jag har en plats uttänkt, men ingen utrustning, jag tror nämligen inte att mitt jobb skulle vara villiga att låta mig låna med det till en klubb. Hursomhelst så ska jag prata med Kornél om det, vi får se!

Nu ska jag möta upp Thomas på någon gubbölkrog innan jag drar till Teatron. Thomas gillar gubbölkrogar, när han inte arrangerar Dekadance, Skandinaviens största fetishklubb. Rolig kontrast.

Kommentarer
Postat av: nollåttan

kontraster är gött..hihi.

Postat av: DiscoDan!

I love the Misshapes! Har du varit där nån gång?
Skönaste stämningen, alla kategorier so far!
O du e inte den enda som haft tankar om att efterapa deras vita vägg nere i källaren. ;)

Sjuka är att jag tänkte bara på det några dagar sen när jag såg dina bilder, att du är en av få i Sverige som ändå fotar i liiiite av samma stil. Alltså inte sliskiga gruppfoton med folk som skriker o ser allmänt fulla ut. Utan mer "poseiga" mingelbilder!

Om ert folk är bättre än deras, det vet jag inte, fick aldrig chansen att besöka er innan jag stack. Men att döma av dom mixar jag hört från Kornél på nätet, så låter det inte helt omöjligt att ni iaf kan dra av en lika bra stämning!

2007-02-26 @ 06:00:06
URL: http://lehnberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback