Fina kannan

Jag saknar min lilla espressokanna.

Den är helt vidrig. Den låter som ett helt larmsystem, sprutar kaffe över hela köket eftersom att den är lite sned och inte går att skruva ihop ordentligt, samt att kaffet den producerar smakar ungefär som jag kan tänka mig att terpentin i kombo med hemmalavemang smakar. Jag vet inte hur lavemang smakar, men terpentin smakar ungefär som mango.

Det fina med den här espressokannan är att den producerar helt magkreverande kaffe. Man pinar i sig skiten snabbt som attan, sedan bränner det till i hela magen och det känns som att man ska spy, sedan är det bara att rusa iväg till toan.

Jättefint tips om du inte har regelbundna toalettider, att du får magsår på köpet är en mindre femma.

Den ligger bland mina flyttlådor i ett förråd ute på Kvarnholmen, tillsammans med alla kläder från 2004 och 2005.

Nu dricker jag gott espresso istället. Vilken jävla bullshit.

Kommentarer
Postat av: Görel

stackars :P

2007-01-24 @ 12:22:03
Postat av: Ivana

Kaffe ska ju röra till det lite i kroppen, bättre mycket än inget alls :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback