Gotdikt.

Jag hittade lite gammal poesi från när jag var 13-14.
Det verkar som att jag var olyckligt kär konstant. Jag är hemskt glad över att jag inte är tonåring längre.

Här har vi en präktig
diktuppläsning.

Ni får gärna vara mer smickrande än Alex som fick den skickad till sig vid tre olika tillfällen men valde att ignorera det hela!


Hanna Fridén    Jag vill prata om min gas men Katta pratar i telefon, misär!
Äelx                     Du har det inte lätt! 
Hanna Fridén    Nej jag vet!
Hanna Fridén    Det är hemskt synd om mig.
Hanna Fridén    Min ångest.
Hanna Fridén    http://aiwendil.mine.nu/selvios/poetry.zip
Äelx                      Nu kom jag på att du skcikade massa dikter.. som jag inte läst. heh
Äelx                      HAHA
Hanna Fridén    Haha!
Hanna Fridén    Du är synsk!

lululu

Kommentarer
Postat av: Filfakmaffia

Jag fattar inte, är det Gollum som läser på mp3:an eller vad är det för nåt?

2006-05-29 @ 17:38:31
Postat av: Hanna

Eh! Det är jag som läser i ljudfilen, förstås! Och den är inte modifierad på något vis heller.

Postat av: lovisan

MOAHAHAHA, dagens garv. du borde extraknäcka som gollum stand in.

2006-12-05 @ 19:31:27
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: morry

oh, mycket gollum där.

2006-12-06 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback