Hyr rum i Stockholm!

Det händer fruktansvärt mycket i mitt liv just nu, fasansfullt mycket. Första tanken var, herregud, hur ska jag klara av detta? Men min andra tanke var: "Äschdå, då kan jag lika gärna göra allt annat på samma gång, så jag tar tag i allt annat jag vill göra också."

Och vips, i och med det beslutet, så känns allt strukturerat och bra igen. Att sysselsätta sig konstant är något jag gillar. Så nu tänker jag flytta. Jag har svarat på tre annonser idag.

Alltså.

Det kommer att finnas ett rum, på våning fem (högst upp) med utsikt över Söders takåsar. Utsikten, brukar folk säga, är den mest strålande som finns. Det är sluttande tak som man kan sitta på när det är sommar, och nedanför ligger Götgatsbacken med alla dess underbara ting. Gångtiden från port till tunnelbana är cirka 10 sekunder. Då det bara är ner för backen på Hökens gata. Du får tillgång till vardagsrum och kök och de andra boende i lägenheten är sociala, varma, sympatiska och kloka individer. Ingen av dem röker, ingen av dem är galna partymänniskor men ingen kommer ha något emot om du är det. Rökare är helt okej. Det finns ingen balkong, men det finns en loftgång och lägenheten är i två plan. Kök och vardagsrum på undervåningen och sovrum på övervåningen. Det finns en toa och ett badrum med badkar och toalett.

Jag kan tänka mig att min mor kommer att vilja ta ut cirka 3500 för rummet. Om du är intresserad, skicka ett mail till mig på:
[email protected] och ställ alla möjliga frågor du kan tänkas ha.

Inflytt är så snart jag flyttat ut, vilket förhoppningsvis är omgående.

Inget har hänt, det är inga problem, jag har bara insett att det är dags för mig att bo själv igen.

Kommentarer
Postat av: Lina

oh...då hoppas vi på inflyttningsfest....väl?!yeas

Postat av: aline

Åh herregud vilket drömläge! Jag skulle kunna döda för att bo så! :o

2007-02-19 @ 22:22:24
Postat av: aline

Åh herregud, vilket drömläge! Jag skulle kunna döda för att få bo så :o

2007-02-19 @ 22:36:55
Postat av: Hanna Fridén

Lina: Ja förfan!

aline: Hyr rummet då! :D

2007-02-19 @ 22:47:27
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle mer än gärna göra det, men jag är 14 år gammal, känner mig inte riktigt redo för att flytta hemifrån ;)

2007-02-20 @ 17:51:41
Postat av: aline

Nej vafan, nu missa jag o skriva namn på kommentaren ^^

2007-02-20 @ 17:53:27
Postat av: Elina

hej! vet du hur man kan få tag på att hyra rum i stockholm över sommaren?

2007-03-23 @ 14:57:23
Postat av: Elina

hej! vet du hur man kan få tag på att hyra rum i stockholm över sommaren?

2007-03-23 @ 14:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback