Lördag på Ace.

aceJapphaj! Igår satt jag och jobbade med saker sent, Sussi ringde upp från Kontrast för att hon blivit dumpad av sina jobbarpolare. Jag ville inte dit, så hon fick komma hit och dricka vin med mig. Sedan anslöt mitt ex och vi satt och pratade och allt kändes väldigt bra och avslappnat! Tillslut drar vi iväg till Ace, Magda hade fixat gästlista (Tack Magda!) och jag hade tänkt fota, upptäckte dock att jag glömt batterierna till kameran när jag väl vara där. Dumt!

Träffade Martin som roade sig med att trycka ner hela sin armbåge i sin mun. Sprang på Åsa som jag inte träffat på en triljard år, hon tog många roliga bilder, t.ex. den på mig (
Här är hennes Pixpox). Efter det var mitt ex dumt, jag var också dum! Men han var dummast! Nu vill jag inte vara hans kompis, igen. Han får lära sig att skaffa lite ryggrad vid rätt tillfällen och bli lite mer ödmjuk vid andra. Inte Martin alltså, han är snäll och rar, utan den andra utan namn.

Jag var liten ledsen sen och åkte hem till Thomas. Jag har bra och ickesexuella relationer med mina killkompisar som innebär att man utan problem kan ligga och sova i samma säng som dem och kramas. Som på dagis, ungefär! Utan risk för att någon vill leka doktor.

Sedan vaknade jag i en lägenhet där en barbröstad kvinna gick runt och städade, åt frukost och ja, allt var normalt, förutom de stora nakna brösten. Ovanligt!

Fick en stor proteinshake till frukost (hela deras lägenhet var full av en massa kosttillskott, gainers och allt möjligt!), den sopade bort all bakiskaka. Det ska bli en tradition.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar om jag lade ut alla bilder på dej. Måste käcka läget :D

Jag dricker saftglögg. Det är alldeles fantastiskt gott.

2006-12-04 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback