Mumsiplums.

gulaglajorHUGLÖEH!

Idag har jag varit pigg som katten, svart som natten. Gick och köpte ett par hemska, gula glajjor. Jag älskar dem. Köpte en kort vit kavaj, som jag inte ens skulle klassifiera som en kavaj utan snarare som en bolero med kavajsnitt i axlarna.

Sedan fikade jag med Martin. Jag satte mina smutsiga skor på den vita kavajen. Nu är den ful. Ful som mina glajjor! Martin har skaffat skägg. Jag har kommit över honom. Jag kom över en kille som heter Fredrik av samma anledning. Jag är verkligen, fruktansvärt ytlig.

Eller snarare, jag är fullkomligt livrädd för skägg.
Mitt hår är ett skägg.









På torsdag är fotoutställningen på Debonair, Spy Bar. Det ska bli sjukt roligt att se hur den nya bilden blev!

Kommentarer
Postat av: Elin

vad lik du är cory kennedy på vissa bilder :P

2008-01-18 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback