Myrorna i Skärholmen

Idag ska jag ut till Myrorna i Skärholmen.
Lämna stan, så obskyrt!

Men alla vet att den bästa second hand-shoppingen finns utanför stan, allt blir utrensat inne i stan. Jag ska leta efter tuffa nyårskläder och lite annat smått och gott. Jag är inte särskilt sugen på mellandagsreorna. Jag har inte alls känt mig shoppingsugen den senaste tiden, det är trist att införskaffa mer kläder enligt rådande mode, jag vill ha något annat. Det är enbart det mer dekadenta och flådiga kläderna som suktats efter och som fått smyga in i min ständigt hungrande garderob.

Myrorna i Skärholmen, som sagt.
Det bästa second hand-tipset i Stockholmsregionen.
20 minuter från Slussen, dvs, nästan i Uzbekistan.

Kommentarer
Postat av: Bjooti/Splodgy...den med flera personligheter

Myrorna i skärholmen rockar. Och ännu bättre var det då loppis fortfarande fanns där också!

Postat av: Malin

måste ju säga att jag tvivlar på att du kommer hem med något riktigt fynd dock. myrorna är väldigt överskattat som secondhand och inte minst skärholmen.

2006-12-29 @ 19:00:45
Postat av: retrobågar

Med risk för att bli utbuad, av dem som tycker att det ska vara övre åldersgräns för bloggare-----
Ett Gott Nytt År 2007,
önskas Hanna med bloggvänner

2006-12-29 @ 19:36:34
URL: http://spectaclesforafrica.blogg.se
Postat av: Annika

Jag har lite ångest. Jag har skrapat ihop mina sista ören och gett mig fan på att spendera dem i Los Angeles butiker, men trots åtskilliga timmar i köpcentrum och mindre butiker har jag inte lyckats hitta något, det är som en slags spärr. Idag insåg jag precis det du redan insett - att det handlar om en längtan efter Något Annat. Fan, jag har redan sett allt det här. Ge Mig Nåt.

2006-12-30 @ 05:51:44
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Malin

Ser fram emot bild på det du förhoppningsvis hittar! :). Gott Nytt År!!

2006-12-30 @ 16:28:40
Postat av: Mikey

Oh, jag hittade en Tiger-skjorta för 105 kr på Myrorna i Skärholmen dan innan jul, samt en schysst blå väst (för 65kr!), vilket jag hade letat efter i flera dagar.

2006-12-30 @ 16:38:09
URL: http://diegesen.blogspot.com/
Postat av: sura tanten

Skitbra Myrorna i Skärholmen! Hoppas du hittar något att mata din garderob med.

2006-12-30 @ 20:30:18
URL: http://suratanten.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback