Nyår

Haha.

Nyår.
Vilken jävla dag.
Varje år.

Först skåpsöp jag hemma hos mig med en ofunktionell mobil. Jag var sur och hade klädångest. Sedan blev det en fin outfit som jag inte pallade att fota eftersom att jag trodde att jag var sen, drog iväg till Jonas fest, upptäcker att jag ändå, i vilket fall, är en av de jäkla första!

Sedan ringer Max, han och Erik hämtar upp mig och sedan springer vi iväg och hämtar upp Goran.

Vi går till en fest hos deras vänner, jag har nämligen bestämt mig att jag inte orkar lämna Söder för några av de större festerna på antingen Djurgården, Vasastan, Gamla stan eller Midsommarkransen. Dumt av mig, väldigt dumt. Jag spenderar den festen med att tömma en halv vodkaflaska, kanske mer. Dinglar i Max knä, jag är dock hundra gånger nyktrare än Max.

Sedan Spy bar, där blir jag på tokdåligt humör och vi åker hem.

Nyårsasfton slutade med andra ord som vanligt.
Jag gick hem tidigt för att jag blev sur,
Jippie!

1700Jag borde ha joinat på Elias fest på Djurgården med 1700-talstema, roligt! Johan och Sébastien (deras band heter
Cinemascape) såg precis så flådiga ut på nyårafton som man ska. Jag däremot, såg påtagligt tråkig ut.

Men jag ska inte gnälla på hela kvällen. Det var självklart förträffligt att vara i Max sällskap, och det var kul att äntligen få träffa Goran. (Killarna med  modellagenturen Marion Vain).









 

Kommentarer
Postat av: Sébastien

Naw,du får joina nästa nyårsfest istället! :-)
Efter två års temafester kan det ju inte bli annat än fabulous nästa år också. ;-)

2007-01-03 @ 16:16:26
Postat av: Anonym

Nyår är ett jävla påhitt - precis som valborg! Hur jävla lätt är det liksom att ha kul när det är BESTÄMT ATT HELA VÄRLDEN SKA SUPA OCH HA KUL. Överplanerat festande är inte bra festande.

2007-01-04 @ 11:50:56
Postat av: Hammid

1700!!! Ha-ha-ha, Carl von Linnééééééé, Ramlösa...
Alucard, Castlevania: Symphony of the Night!
Mondieouusss... :D

2007-07-14 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback