Portfölj.



Idag har jag slängt upp en mycket, mycket ful hemsida.
Jag borde skämmas, eller vara stolt.

Jag kan vara stolt eftersom att jag trotsade perfektionisten inom mig och slänge upp något fult så länge, innan det extravaganta kommer upp. Dessutom är allt väldigt lätt att förstå, men jag tror knappast att den kommer att stimulera mer jobb.

Attans att jag började fokusera mer på fotoredigering när min illustratörskarriär började komma igång på riktigt. Det var ett lite konstigt val, egentligen. Men ack. Fotoredigering innebär mindre prestationsångest, och det var kanske där i det låg. Dessutom hade jag haft några riktigt anala kunder precis innan som tog flera månader på sig att betala, samt var riktigt gnälliga. Urk!

Jag är dålig på tolerant kundkontakt.

http://aiwendil.com/frank/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback