Smött

Tre inlägg innan klockan tio! Det här betyder att det blir lite segt idag, för nu ska jag hem och sova. Sedan ska jag till Teatron och fota tidigt på Odds end of fashion week. Jag hoppas att min mage inte är konstig och uppsvälld ikväll som den varit de senaste två veckorna, så att jag kan ha något fint på mig utan att känna mig... eh, uh, kapad.

Buhu. Den fina poloklänningen från Pause fanns inte kvar på Weekday, däremot fanns där kvar en jättefin byxdress från Acne. 75% rea, så kanske en 300 eller så. Jag hade för stort byst för den, och jag var lite för lång. Köp den du.

vi

Kornél, jag och Franz. Eller Edward. Jag ser konstig ut.

Katarina Olars

Och den här tjejen, Katarina Olars, är nog en av de vackraste jag sett. Som hämtad ur en film.

Kommentarer
Postat av: anna

Det hör inte riktigt hit men du verkar ha koll på sånt; har du några bra tips på kosttillskott om man vill få bättre hy och inte så mkt mörka ringar under ögongen?

2007-02-17 @ 11:34:16
Postat av: Fanny

Jag lånade några bilder från teatron, hoppas det går bra:) Älskar din blogg förresten!

Postat av: my

Hej. Först och främst: jag gillar din blogg och blir inspirerad av att läsa den. Du verkar vara en grymt begåvad tjej som redan har egen studio och jobb som tjugoåring! Det är imponerande.

2007-02-17 @ 12:20:31
Postat av: Anders

Kul att det går bra för dig! Gillar din illustrationsstil. Hur ser din ekonomi ut egentligen? Ojämn antar jag, men hur? Lite nyfiken, för jag funderar på att starta eget också om jag inte får något fast snart...

2007-02-17 @ 13:25:46
URL: http://hallerstroem.blogg.se
Postat av: Anonym

Den där Katarina liknade skådisen Diane Kruger ju!

2007-02-17 @ 13:39:34
Postat av: Hanna Fridén

anna: Jajamen! Det finns speciella kosttillskott till för just detta. Jag föreslår att du testar Sillica, som i alla fall jag upplever hjälper både naglar, hud och hår. Sedan finns det en sak som heter, hahaha, Jättenattljusolja. Båda två hittar du på hälsokosten! Jättenattljusolja jämnar ut hormonnivåerna i kroppen och hjälper även mot finnar och kan lindra PMS!

Fanny: Låna hur mycket bilder du vill! Det är bara kul om de används, dessutom är det smickrande! Tack så mycket :)

my: Tack så hemskt mycket, vad rar du är!

Anders: Den är ganska ojämn, ja! Vissa månader kan man dra in sjukt mycket pengar och andra får man klara sig på 10.000, typ. Om du ska starta eget så är det viktigt att du antingen vet att du har en fast inkomst varje månad, sedan får man planera, spara när man kan och ta lite extra när man kan! Och networka, det är extremt viktigt.

Anonym: Jamen, det har du rätt i minsan!

2007-02-17 @ 16:54:56
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: sus

Så pen du var på dette bildet:)

2007-02-17 @ 23:37:55
URL: http://moteschmote.blogspot.com/
Postat av: sus

Så pen du var på dette bildet:)

2007-02-18 @ 00:47:23
URL: http://moteschmote.blogspot.com/
Postat av: Lulun

haha, han är grymt lik edward furlong. kisblicken. japp

2007-02-18 @ 12:37:29
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Katarina Olars

Läskigt. jag heter Katarina Olars. men det är inte jag.

2007-03-22 @ 18:09:34
Postat av: marcia haaff

Cool site. Thank you!!!




2007-05-17 @ 02:20:31
URL: http://marcia-haaff.onlyblogger.info
Postat av: boddington ale

Cool site. Thank you.




2007-05-17 @ 12:20:16
URL: http://boddington-ale.onlyblogger.info
Postat av: advertising ideas for real estate

Cool site. Thank you!




Postat av: advertising ideas for real estate

Cool site. Thank you!




Postat av: advertising ideas for real estate

Cool site. Thank you!




Postat av: advertising ideas for real estate

Cool site. Thank you!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback