Sony Ericsson z6010i

z6010i

Igår fick jag en ny mobiltelefon! Det var en av våra underbara DJs på Teatron, Henrik Hallberg på den underbara klubben
GO BANG på fredagar som fixade den åt mig. Undebara Henrik, Underbara GO BANG.

Det var ett event på Care of Stockholm, 30 modetjejer var inbjudna. Vi fick mobil och lite andra roliga saker som ni eventuellt får se senare. Jag blev väldigt glad när jag fick inbjudan, eftersom att min egen mobil är extremt dålig. Alla undrar om jag står mitt i en ovädersstorm när de pratar med mig.

Men jag blev ÄNNU gladare när det visade sig vara JUST DEN MOBILTELEFON som jag suktat efter själv! Och i EXAKT den färg jag ville ha den i! Sony Ericsson z6010i, i rosa!

Den har en bloggfunktion! Det vill säga, man kan ta bilder med den och skicka den rakt till sin blogg på nätet i ett inlägg. När jag först läste om det blev jag toksugen, och nu äger jag den! Jag vet inte om den fungerar med blogg.se, men jag hoppas. Gör den inte det så har jag i alla fall en ny, underbar mobil med en bra kamera. Jag är glad, så hemskt hemskt glad. Henrik är underbar, Go Bang är underbart och min nya mobil är underbar!

Jag har den ultimata modebloggsmobilen.

Kommentarer
Postat av: iRiC

Nice. Verkligen snygg mobil utanpå. Vart dock besviken när jag öppnade den och såg hur tråkig och "bara vit" den var. Men ändå helt klart cool. Grattis. :)

Postat av: Matilda

Jag vill verkligen ha den! Fast de känns nördigt när jag har z600 redan..

Ska skaffa ny mobil, och min tekniknördvän hade läst två olika tester (m3 resp. mobil vilka tidningar annars skulle en tekniknörd läsa?) där den ena gav toppbetyg och den andra gav godkänt. De klagade på suddig skärm (nåt du märkt av?). Min kompis storasyster har den och hon är helnöjd, men min tekniknörds vän har en tjej i sin klass som har grumlig skärm tydligen. Så Hanna du måste lämna omdöme!


En sak vet jag: kommer att älska bloggfunktionen, då kanske ni får se mer frekventa uppdateringar från mig?

2007-02-22 @ 20:46:22
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: Beatrice

Oj vilken fin mobil! Och vad roligt att du fick den! Att få saker gratis är alltid roligast!

2007-02-22 @ 20:51:01
URL: http://consommateur.blogg.se
Postat av: Lolita

Lyxigt! :)

2007-02-22 @ 21:24:30
URL: http://lolita.blogg.se
Postat av: Linda

Åh gud så skoj att få en ny mobil bara så där:) och helst den du ville ha!

2007-02-22 @ 22:10:58
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Frida

Anar jag en "viss" ironi?

2007-02-23 @ 09:58:20
Postat av: freja

Passa bara ifall du har 3 så att teckningen funkar. Har haft lite problem med det med min men annars är den super :D

2007-02-23 @ 10:55:02
URL: http://frejs.blogg.se
Postat av: Emmy

Har en precis likadan telefon (rosa är fint!) och än så länge fungerar den förträffligt.

2007-02-23 @ 11:14:47
URL: http://www.emmylicious.blogg.se
Postat av: Fanny

Jag vill också ha!

2007-02-23 @ 12:05:23
URL: http://www.fannya.se
Postat av: Hanna Fridén

Frida: Nej, det finns inget ironiskt i inlägget, jag blev fruktansvärt glad när det visade sig vara just den mobilen som jag ville ha. Det väntade jag mig inte!

2007-02-23 @ 19:44:49
Postat av: Annie

Jag har en likadan :) den är superbra och superfin!

2007-02-24 @ 18:53:57
Postat av: frida

Då missuppfattade jag! Kul att FÅ nåt som är precis vad man vill ha! Gillar din blogg förresten, du är SÅ olik mig och det är så upplyftande!

2007-02-25 @ 09:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback