Teatron

Igår var det riktigt, riktigt kul på Teatron. Jag var dock, trots mitt jobb, full som en jävla kastrull. Det finaste som skedde var förmodligen när jag stod i trappen ovanför dansgolvet, darrade av kyla och helt plötsligt föll omkull i en 90-graders vurpa. Fint!

Och nej, det var inte oansvarigt supande som låg i grund, av någon anledning så kände denna, normalt sett mycket alkoholresistenta kropp, att den skulle bli packad på två öl. En sak som är tur med snabb ämnesomsättning är i alla fall det faktum att man nyktrar till väldigt, väldigt snabbt.

micaelwarg

Här har vi en bild på Micael Warg med en av hans tavlor i bakgrunden. Övervåningen på Teatron var fylld av hans vackra och uttrycksfulla konst i konstrastrik svart och vitt. Han har tyvär ingen hemsida, men vi får hoppas på att han åtgärdar detta snarast möjligt!


ladyoscar

Lady Oscar hade lyckats sanslöst bra med sin outfit, min stora favorit var den helt sanslösa frisyren, som tydligen bara tog ynka 20 minuter att få till! Men så är han ju stylist, också. Han gjorde bland annat Marit Bergmans hår inför Rockbjörnen.


max

Max Bergå,
Marion Vain, är som vanligt snuttepluttegullsöt.


chrisnilsen

Chris Nilsén, som figurerat på många av mina foton (första gången från plåtningen på Nacht, Spy Bar) berättade att han skickat en av dem till Mikas och nu skulle in på audition! Jättekul, tycker jag. Lycka till Chris, det går säkert strålande!

carlm

Carl M Sundevall kom förbi ett tag, jag antar att han nyligen var hemkommen från sin semester. Han undrade varför min kamerablixt var så konstig, jag hittade på något väldigt snabbt som lät troligt. Ärligt talat så vet jag inte, då jag egentligen kan noll om kameror, men i efterhand så kollade jag upp det och det visade sig att min påhittade anledning faktiskt stämde in. Tur!

jag

Och sedan jag, blek som ett lik som vanligt. Jag har en fin liten väska som jag fick av Max! Klänningen är egentligen guldskimrig, som ni kan se i spegelbilden och kostade 49,50 på Gina Tricots rea. Något som är fint i bilden är att den faktiskt visar att jag är brunhårig, inte svarthårig.


Bra kväll, bra kväll. Jag frågade Kornél om jag fick ställa ut mina bilder där med, 100 självporträtt hade jag tänkt. Men jag fick inget svar!

Kommentarer
Postat av: Martin

Tycker du ska skicka några bilder av dig själv till Mikas, så slipper du nattjobben.

2007-01-25 @ 22:29:56
Postat av: Hanna Fridén

Martin: Tack, men jag har aldrig varit sugen på att bli modell!

2007-01-25 @ 22:39:06
Postat av: h.

men ja, vad han chris var söt! du alltid fotar fint, och jag gillar blogg. ja. hej!

Postat av: Sicilia

lika fancy som vanligt. verkar som en det var en trevlig kväll. jag får ta att dyka upp snart. tack för inbjudan också. jag hör av mig.

2007-01-26 @ 09:04:44
URL: http://www.sicilia.blogg.se
Postat av: Judas

Fräscht folk! Fortsätt så.

2007-01-26 @ 10:14:18
URL: http://motherfuckas.blogg.se
Postat av: jesus

Åååå vad du är bra på att fota! Instämmer på det Judas sa; fräscht folk! Fortsätt så.

2007-01-26 @ 12:07:01
URL: http://motherfuckas.blogg.se
Postat av: malin

du är faktiskt alldeles förtjusande! egen och kreativ, vilken förebild för andra unga damer.
:)

2007-01-26 @ 14:47:21
URL: http://surkart2.blogspot.com/
Postat av: Hanna Fridén

h: Tack så mycket, vad gulligt av dig!

Sicilia: Tack, och ja, kom kom :D!

Judas: Tack!

jesus: Tack så mycket, vad glad jag blir :D

malin: Nämen, tackar! Vad rart av dig :D

2007-01-26 @ 15:40:54
Postat av: Karoline

Micael Warg, verkligen en cool tavla!

2007-01-28 @ 14:40:53
URL: http://thatshot.blogg.se
Postat av: Karoline

Micael Warg, verkligen en cool tavla!

2007-01-28 @ 14:40:53
URL: http://thatshot.blogg.se
Postat av: Ida

Tycker jättemycket om din blogg! Och det är tufft och fint att vara blek.

2007-01-30 @ 04:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback