Brats med clubkids!

Ikväll kommer Eric Prydz att köra på F12. Han har födelsedag och gör ett undantag från sin vanliga standard: Att enbart spela utomlands. Med sig ska han tydligen ha några brat-djs vid namn Sebastian Ingrosso och Steve Angelo. Jag trodde att de var i Visby? Men i alla fall, kan bli kul med det vanliga F12-klientelet blandat med Sebastian Ingrossos bratsfans. Jag gillar blanding. Det är roligt.

Och ja, inga vettiga brats är i Visby. Bara töntbrats, folk som jobbar där och Tribalsvennar. Nu vet ni det.

DET HÄR HAR JAG BARA KOLL PÅ FÖR ATT JAG SKREV EN ARTIKEL OM DET
PÅ STUREPLAN.SE

NU SKA JAG RINGA ANDREAS HÖISTAD OCH TERRRORISERA HONOM GÄSTLISTA. 100 PLUS SKA JAG HA, VAR TANKEN.

Ellersåblirjagväldigtgladombarajagfårkommakanskeellersågårjagkanskepågustavgelinsflyktsodaiställetvemvet.

Flyktsoda på Debaser ja. Gustav Gelin. Låter också soft. Vad göra?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback