Cashew

Funderar på att stanna inne ikväll, hade en så sjukt intensiv kväll igår, kan bli svårt att överträffa.

Bäst var väl efterfesten långt in på morgonen på Medborgarplatsen. Det var
Gustav Gelin och resten av hans entourage som hade dragit ihop det. Att sitta där, aprak i det varma soljljuset och glädjas samtidigt som man övervägde om man inte skulle vilja dö en liten smula var en makaber känsla. Slitas mellan njutning och tortyr.

Eller nej, bäst var fylleinläggen jag försökte skriva i bloggen när jag kom hem, här är några utdrag:

"Hej! Ränkte skriva om min misshadel nu, elker vajtens., VAr ferm killar sådäö och jag pankaka sliten strruyts- hAr dålih frusir litre omt i fpten måbilteflon tomtefranx."

"HAr cashewmötter i ögaty."

Kommentarer
Postat av: Alexandra Malmqvist-Olsson

Mina fylleinlägg är patetiskt svåra och mycket "välskrivna", ja, nästan så att jag har svårt att tolka innehållet. Som tur var publicerar jag dem aldrig! haha Däremot sparar jag dem... ja, i en speciell mapp på skrivbordet... den är värd sin vikt i guld! ;)

Postat av: gustav

Ja jäklar, vilken natt!
Kul att du kom till min klubb.
/g

2007-07-21 @ 23:00:59
URL: http://gurkbasurken.blogg.se
Postat av: anna

fylleinlägg är väl ändå det töntigaste som finns?

2007-07-22 @ 00:30:18
Postat av: nadja

hahahaha

2007-07-23 @ 15:58:26
Postat av: Richard Slätt

Kul att ses. Det görs snart igen.

2007-07-24 @ 15:41:13
URL: http://rattochslatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback