Chrons morgue

image1241Jag har ätit in åt helvete kackigt de senaste månaderna. För mycket och för fel. Stegvis har jag känt hur det börjat värka mer och mer i min vänstersida, där tjocktarmen sitter, och även mitt sår. Nu är den på bristningsgränsen, det känner jag. Allt skulle kunna rivas upp igen av en hostattack. Då blir det ett stor rött vattenfall och många sjukhusbesök av mig igen, sedan skulle jag gå ner till 43 kg igen på bara några veckor.

Alltså, perfekt om jag skulle vilja banta. Att hosta alltså. Beach 2007, vet ni.


*Bilden fann jag när jag sökte på "chrons morgue" för att illustrera mitt sår. Det är ett Emoband från USA. Passar bra.

Kommentarer
Postat av: amy

fräckt sår ändå. annars dumt.

Postat av: Elin

Åh, jag känner igen mig, fast för min del räcker det med att undvika godis och laktos och käka lite fibrer så funkar det..
Lycka till, hoppas det inte blir värre :S

2007-07-18 @ 00:20:33
Postat av: carolina

SPANA IN MIN BLOGG :)
*
*
*
*
*
och lämna gärna en kommentar..

2007-07-18 @ 01:30:20
URL: http://rosetty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback