Ensamheten hägrar

image1244Jag har inte just kontaktat några vänner angående mitt DJ:ande (kanske, vi får se) ikväll. Det är illa. Som DJ ska man dra folk, det har jag skitit i fullständigt. Illa av mig. Jag tror inte att de sett det i bloggen heller, varje gång jag träffar en vän säger jag: "Men, du läser väl förihelvete inte min bloggjävel? En jävla massa text och för få bilder, jag skulle aldrig palla."

Men de läser den faktiskt.
Galningar.

Så vi får väl se.

För att göra det här inlägget mer intressant lägger jag upp en bild från gårdagens festande. Den är tagen när jag dansar. Jag är faktiskt snygg när jag dansar, who knew, liks?

Foto: Ivan Nuñes,
Stureplan.se







Kommentarer
Postat av: toff

jävligt het brud!

Postat av: Michaela

Ja, jävligt het. Och Ivan tar jävligt heta utebilder, alltid så schysst rörelse i hans bilder, och bra ljus. Creds för sånt.

2007-07-18 @ 23:14:46
URL: http://www.pickamela.deviantart.com
Postat av: Anonym

ceeeeeeeeepesnygg bild!

2007-07-19 @ 07:39:22
Postat av: Hannah

Galet snygg tröja, var är den från?

2007-07-19 @ 11:43:06
Postat av: amy

vacker

2007-07-19 @ 21:24:31
URL: http://amys.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback