För grov för Stureplan.se

image1213Jag skrev mina första texter till Stureplan.se idag! Vi höll på med "Stureplan sammanfattar veckan i bilder".

Det mesta av det jag skrev blev dock ratat. Det var för hemskt. Till och med för Stureplan.

Jag skrev om bröst som trycktes upp och klämdes ihop så att de såg ut som stjärtar. Stjärtar som placerats under huvudet. Sedan skrev jag något om parningstecken och att det var smart, och så slängde jag in en bild på Tito Frez.

Allt var väldigt fint.

Bilden kommer ju då självklart från Stureplan.se, blahblahblah.
 













Kommentarer
Postat av: Liza

Det är rätta takter! Jag gillart.

Postat av: Anonym

Du är för bra för de töntar som styr där nu. Vik dig inte.

2007-07-03 @ 17:01:54
Postat av: Anonym

Vem är Tito Frez förresten, och vad har hänt med hans bröst? Eller är det en hon? Tito är väl ett pojknamn?

2007-07-03 @ 17:03:04
Postat av: mli

ACH DU MEINE GUTE!
Tito, Titto, Totto, Totte, Tutto, Tutte.
Greetings from Sverige

2007-07-03 @ 17:23:42
URL: http://garconette.blogspot.com/
Postat av: Hanna Fridén

Liza: Tackar!
Anonym: Åh, fast jag garanterar att de inte är töntar på redaktionen! Du borde träffa dem i verkligheten, sjukt trevliga och jätteroliga, annars skulle jag aldrig velat börja där :) Gemenskap är viktigt!
Anonym #2: Han är en frisör! Och han har på sig en tröja med tryck på som ser ut som en urringning. Ser lite obskyrt ut, men roligt är det.
mli: HRULIUIII!

2007-07-04 @ 13:52:55
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: hannahsthlm

Soo..Tito still going strong..Klipper han fortfarande ?

2007-07-05 @ 01:26:13
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tito är fet grym!

2007-07-05 @ 09:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback