Jag hoppas min chefs stereo sprängs

image1230Carl M Sundevall sitter just nu på kontoret och spelar högljudd Gangstarap. Jag försöker läsa nyheter. Det går dock inte. Jag hör bara en massa skrålande, smått anfådda män och kan inte koncentrera mig. Alls. Jag har läst samma paragraf om Göran Hägglund typ hundra gånger nu, men det går inte in i skallen. Jag ser bokstäverna, men de blir inte till annat än gröt i skallen.







"Fuck ya fuck ya fuck ya"

Låter det i låttexten.

"Yo wazzup mothafucka"

Och så vidare.

"Motherfucking backstab"

Jaha.

"Don't fuck me fuck me fuck me"

Men förihelvete!

På måndag blir det Nina Hagen, Siouxsie and the Banshees och Diamanda Galas för hela slanten. Det svär jag. Kanske lite power noise också? Lite Converter? Lite distat motorsågsljud med rundgång? Lite Tarmvred?

På bild: Nina Hagen.

Kommentarer
Postat av: äsch

nina hagen?! vad har hänt, hon var min barndoms idol, ikon. nu ser hon ut som ett spöke.. stackars nina hagen.
(jag trodde inte att Carl. M. Sundevall hade så trist musiksmak?)
hemskt.

2007-07-13 @ 14:09:55
Postat av: Marre

Hannispannispyttepannis! Du är med på vr:s innelista!

Postat av: Smartasmia

Hahahaha...japp - på dem bara!

2007-07-13 @ 19:00:37
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Nadja

Go Hanna!!!

2007-07-13 @ 19:34:06
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Gelix

Det finns ju ingenting mer irriterande än när folk läcker dålig musik. Då vill man bara slita låss sin ena arm för att ha någonting att kasta på dem. Jag röstar för att du slår homom nästa gång.

2007-07-13 @ 21:23:05
URL: http://www.gelix.blogg.se
Postat av: Emmo

Kör Whitehouse - I'm coming up your ass!

2007-07-13 @ 21:38:03
Postat av: filmfredrik

lou reeds metal machine music på repeat. nuff said.

2007-07-13 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback