My little legs

Folk brukar gnälla på mig för att jag alltid har heltäckande strumpbyxor - För det kan man ju inte ha på sommaren! Tänkte ge en liten förklaring till det, i bild.

image1280Det här, mina kära damer och herrar, är mina knän! Ärrvävnaden fortsätter ner på benet och runt knävecket. Det är mindre fräscht, och det är konstant. Vissa av ärren är konstanta för att de helt enkelt var jävligt djupa sår - andra är det per praxis att jag regelbundet snubblar och slår upp dem på nytt.

Jag är ganska vild av mig, nämligen, och springer in i saker, skadar mig, får hjänrnskakningar, sabbar ledband och så vidare.

Alltid varit sådan, kommer nog aldrig sluta. Men vafan.

Är barbent idag i och för sig, orkade inte just bry mig. Ser det mer som andra problem än mitt om de blir besvärade.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jävlar! Jag har alltid en massa blåmärken på benen som jag inte vet hur jag har fått, men det där var ju liiiite värre.

Postat av: ida

amen jag med! varje dag ett nytt jäla blåmärke.nu är det iofs så att mina favoritsysslor är att vurpa på cykeln och rumbla dansgolv men även när jag har haft lugna perioder har det kommit nya mystiska sår och blåmärken vareviga dag. whut whut whut.
dock är jag en så obryende att jag showoffar dom för hela stan ändå... att känna sig fri och osvettig frigör en jävla massa fler endorfiner än att typ, vara snygg. faktiskt.

2007-07-31 @ 16:39:04
Postat av: Rana

haha men Hanna DU om någon borde ju totalskylta med de där benen! det är som du säger med dina grå hårstrån, de gör dig mer intressant ;)
annars äre bara att dra på med några liter hudkräm.

2007-07-31 @ 17:30:18
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: Stephanie

Skönt att se att man inte är ensam med ärrade ben. Fast jag brukar aldrig skyla min aärr, säger som du säger, glor dom får dom väl fan skylla sig själva om dom mår illa! Klumpighet ligger i släkten och jag är en av de mindre smidiga...

2007-08-01 @ 10:11:15
URL: http://www.stephaniies.blogg.se
Postat av: Tilly

Oh, såg inte så skönt ut. Men en liten tröst kan ju vara att jag inte ens reflexterade över dina knän på bilden ovan.
Of Love Tilly

2007-08-01 @ 13:27:38
Postat av: skk

fan vilka ÄCKLIGA BEN DU HAR MAN SER ATT DU ÄTER GRISKÖTT!

2007-11-01 @ 23:49:43
URL: http://idotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback