Snälla, säg att jag är speciell

Jag sitter här och färgar håret, jag färgar bort solblekningarna och mina vita strån som dök upp vinter-vår 2006. Ingen anmärker på dem ändå. Jag blir alltid besviken på det. Jag har ett par-tre stycken i luggen som jag brukar kamma fram så tydligt som bara möjligt och sedan klistra fast med hårspray.

Jag vill att folk ska fråga varför jag har vita hårstrån. Jag är ju så jävla ung liksom, det är onormalt.

Det får mig att känna mig speciell, avvikande och lite ball.

Ingen bryr sig, förihelvete.

Men eftersom att HMs billiga hårfärg luktar spya av någon dum anledning så kommer jag säkerligen få andra intressanta frågor de kommande dagarna. Yes!


Kommentarer
Postat av: Tea

Varför har du vita hårstrån?

2007-07-12 @ 23:09:54
Postat av: Amelia

Du är fruktansvärt speciell! Väldigt skumt med värsta vita hårstråna. Sjukdom eller något redigt skumt? ;D

Postat av: ElinL

Jag tippar på att det är den forna barndomens julaftonsväntan som nu kryper till korset för att bekänna färg...

2007-07-12 @ 23:37:49
Postat av: Emelie

Riktigt coolt! Jag vill också ha vita strån! Vitt hår är det enda som lockar mig till att blir riktigt gammal, det och förhoppningen om att vara vis och klok på ett bra sätt.

2007-07-12 @ 23:41:37
URL: http://lussefia.blogg.se
Postat av: Saga

Hehe, jag får också gråa, eller ja, vita hårstrån... Jag är femton år. Eh. Jag kan tycka att det är snyggt med vitt hår, men vitt och orangebrunt hår? Njaej. Boy, i'm getting old...

2007-07-13 @ 00:29:28
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Hanna P

Jag känner en kille som redan som 17-åring hade fullt av grå hår.
Beror det på att du slagit dig och hårsäckarna dött?

2007-07-13 @ 09:24:44
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: Nina

Jag borjade fa vita harstran nar jag var 17. Nu vid 26-ars alder sa har jag en vit slinga precis i pannan, inte kul nar man ar brunett.

2007-07-13 @ 14:26:11
Postat av: Ahaa

Jag har samma grej. Folk brukar vilja plocka bort det. Jag brukar vifta bort dem. Det är ju konstigt men lite tufft att ha sånt hår.

2007-07-14 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback