En anekdot från kvällen

Jag och Sofia Dahlén går gatan mellan White Room och Stureplan.

Kille, backlick, ful vit rock: Öh! Har ni några cigaretter att bjuda på!
Jag: Nej, det är min sista.
Kille: Amen vafan, visst hörru! Fan ta dig!
Jag: Men, ta dig i röden din... din jävla fittknullare!

Jag greps av ångest. Det där var rimligtvis ingen bra förolämpning. Den bara slank ut, tungan slog baklås. Vilket även en mötande man med sitt entourage uppmärksammade.

Kille #2: Haha, vem fan är inte en fittknullare?
Jag: Jamen, han var ju bööööög, såg du inte det?
Kille #2: Ehe, ja, eh, ja, okejdå, ja, då är det nog en förolämpning at säga fittknullare. Eh. Ja. Förlåt.

Ångesten flöt bort, helt plötsligt var jag istället mycket, mycket briljant. Återigen kände jag nöje.

Jag är en liten barnunge. Det ska medges.


Kommentarer
Postat av: anonym

Va! röker du. Det förfular och förstör dig. Detta vet du och jag är löjlig som kommenterar det men jag tycker synd om dig. Been there....skönt att äntligen vara fri

2007-06-16 @ 16:41:51
Postat av: -

anonym: men snälla, läs hennes tidigare inlägg om hennes rökning innan du uttalar dig.
och ja, det är löjligt att trots hennes orsaker till det klaga på folk som röker. mind your own business, ungefär.

2007-06-16 @ 18:11:04
Postat av: Johanna

Haha, helt klockrent!

Postat av: Emi

Bästa barnungen i sånna fall (:

2007-06-16 @ 18:45:55
URL: http://linnemi.blogg.se
Postat av: Anna

Jäkla skön du är!!

2007-06-16 @ 18:59:35
Postat av: Luwalira

Hahaha lika orginell och smått vulgär som vanligt=) Jag gillar att du vågar skriva sånt folk håller för sig själva. Sen diggar jag att du utrycker dig på det sättet du vill. Precis som mig då=P
Individualism is the shit.

2007-06-17 @ 01:27:50
URL: http://iluwfashion.blogspot.com
Postat av: Linderholm

Hahahahhahaha... fittknullare... hahahahaha...

2007-06-17 @ 11:15:33
URL: http://linderholm.blogg.se
Postat av: Mats Nosstgneb

Ja, det var nog det mest omogna jag hört på länge xD Men du räddade dig ju fint.

2007-06-17 @ 18:26:18
URL: http://myshit.blogg.se/today
Postat av: julia

a de ä du är barnslig men på skönt sätt som ng skrev längre upp..

2007-06-17 @ 23:06:49
Postat av: julia

a de ä du är barnslig men på skönt sätt som ng skrev längre upp..

2007-06-17 @ 23:06:58
Postat av: julia

a de ä du är barnslig men på skönt sätt som ng skrev längre upp..

2007-06-17 @ 23:07:09
Postat av: Hanna Fridén

Johanna: Räddad av heteronormen!
Emi: Tack! Jag slåss inte, bits inte heller. Snäll ibland.
Anna: Tackar!
Luwalira: Tack så mycket! Jag har alltid haft en liten faiblesse för att skämma ut mig offentligt, det finns något pirrigt och härligt med det hela. Vad kan det vara?
Linderholm: ^_^
Mats Nosstgneb: Jag kommer aldrig att växa upp, jag ska förbli en liten skitunge för evigt.
julia: Tack! Jag får hoppas på att det blir mer acceptabelt, så ;)

2007-06-18 @ 11:28:29
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback