Folk försvinner, folk förändras, folk återvänder

Det är många av mina vänner, framförallt manliga vänner, som varit borta från Sverige de senaste två åren i jobb utomlands. Snart kommer merparten komma hem, ungefär samtidigt, faktiskt! Jag ser väldigt mycket fram emot det, många har saknats en hel del och både jag och de har gått igenom ordentliga förändringar de senaste åren. Det kommer bli spännande att se vad som stämmer med det gamla och vad som är helt nytt.

Vi tar Jakob exempelvis, som snart kommer hem från Kanada. Senast jag såg modellbilder på honom innan han åkte så såg han ut så här (från Veckorevyn):

image1088

Men nu lyder det hela så här:

image1089
image1090

Fotograf Peter D. Brown.

En viss skillnad, om man ska säga så. Folk förändras onekligen. Jag gillar nog både gamla Jakob och nya Jakob.
Här är hans blogg:
http://hansomhallerihalen.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Maria

Shit, jag kommer ihåg honom från veckorevyn!

2007-06-01 @ 19:48:23
Postat av: Katj0

Ber om ursäkt Hanna, jag läste tyvärr inte ditt inlägg (förän nu) och såg därför inte att du inte dissat c-stringen. Jag slumpade ba de roligaste rubrikerna på bloggtoppen. Jag ska genast ta bort ditt namn från stringdisslistan! Me bastard.
P.S. Wow, Dabrinko = Fabio :P

Postat av: Hanna Fridén

Maria: Man glömmer inte bilderna så lätt! :D
Katj0: Ingen fara, jag misstänkte att det var något sånt. Men blev så förvånad! Jag ÄR visserligen superövermopralisksupercynisk och feminist :D Men ändå!

2007-06-01 @ 20:50:42
Postat av: Sandra

Den bilden från VR kommer jag ihåg! :-D Vilken skillnad mot de nya :-)

2007-06-02 @ 15:26:59
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Michaela

Haha, det är ju Dabrinko som brukade modella för Nocturnal Models. DAMN han har förändrat sig. Och han är snygg! :D

2007-06-02 @ 17:34:43
URL: http://www.pickamela.deviantart.com
Postat av: Anonym

Men shit, är det lagligt att förändras så mycket?!

2007-06-03 @ 20:04:44
Postat av: Lola Månstråla

:O
*stum*

2007-08-22 @ 13:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback