Fylleyra

Mycket fest nu, de kommande dagarna. Just när jag ska ta en period utan alkohol. Ska man skjuta på det eller ska man ta sig i kragen och försöka sig på nyktert festande? Överdos av socker är enda sättet.

Ikväll blir det först invigningen av Mikas nya ställe med Annika Marklund och Carolina Engman som skriver med mig på
Fatale.se, efter det och den otvivelaktiga partylusten efter gratisdrickat blir det mycket möjligen FICKSF12 med Kornél Kovács och Makode.

På onsdag är det helgdag, som vi alla vet, så på tisdag blir det förmdoligen ESSF12 (i regi av ACE!)

På onsdag får det sedan bli lugn, softardag i solen. På torsdag är det sedan Stureplansfest, den är jag av någon konstig anledning inte bjuden på. Vilket är skumt. Inbjudningar till i princip allt droppar ner i min mailkorg, det mesta hinner man inte gå på, men Stureplan som jag jobbat på (och fortfarande gör lite formgivning för) är dåliga på inbjudningarna. Vi får se hur det går! Enligt Pavel ska jag tydligen gå dit ändå, men eh. Jag har skickat iväg ett mail till Viktor där jag bedyrar att de hatar mig, jag äter mask och ser ut som en rysk sjökapten. Mitt hopp är att det ska inge ångest.

Festen blev lyckad förresten. Fest, Ace, Neu och sedan Spy bar. Sedan träffade jag på en kille som hållt i en sida som hade ett forum som gick ut på att dissa mig. De tog tydligen bort det sedan, innan jag han se det, för de tänkte att jag skulle bli arg. De la tydligen upp bilder på Fresh Prince och klistrade in citat från bloggen som de ändrade på. Jag tycker att det är synd att jag missade det, det lät roligt, och bekräftande. Vi hängde mycket, satt vid kajen vid Slussen och tog emot de första solstrålarna på söndagmorgonen och sedan åt vi bönor med vitlök och bacon. Trevligt.

Jag bytte kläder tre gånger. Bilder kommer förhoppningsvis under dagen. Nu blir det morgonpromenad, tjo!

Kommentarer
Postat av: Smartasmia

Men vänta nu...kommer inte du ikväll (har ju räknat in dig)? Kram

Postat av: tistel

haha, "äter mask och ser ut som en rysk sjökapten", var får du allt ifrån?

2007-06-04 @ 12:07:16
URL: http://tistel.blogsome.com
Postat av: Hanna Fridén

Smartasmia: Hade just tänkt skicka iväg ett mail, jag hade blandat ihop alla datum! :(
tistel: Det är mitt tarmvred som talar!

2007-06-04 @ 13:06:28
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: emilie

sprang jag in i dig i lördags? den senare delen av kvällen var höljd i någon slags gindimma.

2007-06-04 @ 13:26:05
URL: http://frokenrinse.blogspot.com
Postat av: Hanna Fridén

emilie: Jorå, vi sågs minsan! :D

2007-06-04 @ 13:31:54
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback