Grattis till mig och min nya karl, Hannes!

Jag tittar igenom mina foton från ett och ett halv år tillbaka. Plötsligt hittar jag en bild på den här mycket läckra och stiligt klädda herren.

image1178

Mannens namn är Hannes Fridén. Hannes Nickodemus Fridén, om jag inte minns fel. Hannes är mitt manliga alter ego, jag i herrkläder, jag med höjda ögonbryn, jag med en närmast bögsnobbigt kroppsspråk.

Det är sällan jag faktiskt bli attraherad av någons utseende, men i sann narcissistisk anda kan jag bara säga: I'D DO ME. Och följdaktligen skapar jag ett konto på
Facebook.com åt Hannes Fridén. Nu är jag gift med mig själv, grattis till mig, och grattis till mig igen!

Jag är mycket lycklig. Jag tror verkligen på det här. Jag känner inom mig att vi, i sanning, kommer att vara tillsammans hela vårt liv.

Gå och bli kompis med Hannes på Facebook.com nu.
 

Kommentarer
Postat av: Dabrinko

Heh, det har jag också gjort. Varit narcissistisk. =)

Postat av: Anna

Han var ju döläcker! Grr...

2007-06-16 @ 20:24:13
Postat av: lovisa

fan vad snygg hannes är !

2007-06-16 @ 23:42:57
Postat av: emma lainen

Snyggaste ögonbryna jag sett på ... veckor.

2007-06-17 @ 08:16:02
Postat av: hanna

haha du e grym, GRATTIS. Önskar er lycka genom alla dagar, månader och år.

2007-06-17 @ 11:02:33
Postat av: Linderholm

Det är klart att Hannes Fridén måste vara gay! Eller åtminstone nästan. Värsta dandyn!

2007-06-17 @ 11:14:43
URL: http://linderholm.blogg.se
Postat av: Hanna P

men herre gud, mitt manliga alter ego heter också Hannes. Han är dock gubbsjuk och kåt.

2007-06-17 @ 13:35:04
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: isabel

hot .

2007-06-17 @ 15:14:39
Postat av: Malin

Herregud! Det tog faktiskt ett ögonblick innan jag såg
(och insåg) att det var du. Nu blir jag bara full av beundran.
Jag lider av abstinens, Fatale.se ligger nere på någon vänster och vill inte ladda.

2007-06-17 @ 19:15:36
URL: http://www.hjartasmarta.blogspot.com
Postat av: Melissa

Herre MIN gud , trodde att det där FRÅN början var en het kille, men nej .. önskar att jag kunde variera mig med utseenden..

2007-06-17 @ 20:38:51
URL: http://fashionistaintrouble.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Dabrinko: Det gläder mig, bilder bilder bilder!
Anna: Ja! Det är han, synd bara att han är svår att tillbringa fydiskt umgänge med. Det uppkommer minst sagt en del komplikationer.
lovisa: Tackar!
emma lainen: Tack! Jag skulle gärna köra på så stora, mörka vanligtvis också. Men mitt anlete blir väldigt manligt av väldigt markerade ögonbryn, som du ser. Synd eller kul, jag vet inte.
hanna: Tack! Jag tror verkligen att det här kommer att funka!
Linderholm: Ja, som fan! Vi får ta och fira Hannes, tycker jag, och hans nyfunna existens som riktig människa.
Hanna P: Hähähähä :D Är din Hannes svår att handskas med då, måntro?
isabel: Tack!
Malin: Ja, hela serverolaget har muppat ur. Det är jobbigt, vi hoppas att det löser sig snart. Tjuvlyssnat ligger också nere :/
Melissa: Det är väldigt mycket kameravinkeln som spelar roll också!

2007-06-18 @ 11:35:20
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Kalle

Jag måste säga att jag får starka Karl Lagerfeld vibbar, en ung snygg Karl.

2007-06-18 @ 14:03:00
Postat av: Hanna Fridén

Kalle: Men det finns en stor skillnad! Hannes har en faiblesse för lite klurvigare damer, vilket visserligen är lite jobbigt för mig, då hans blickar oftar vandrar till vältränade kvinnor med större bak och byst än jag. Ack...

2007-06-18 @ 14:10:03
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Axel

han var grymt cool, jag är också nåns manliga alter ego.

2007-06-22 @ 00:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback